Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu a neziskových organizací. V praktické části je provedena obsahová analýza sociálních sítí organizace a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou v závěru práce navržena doporučení spolu s vzorovými příspěvky a jednoduchým publikačním plánem.
Anotace v angličtině
The presented thesis focuses on social media communication of the non-profit organization Fashion Revolution Czech Republic. The aim is to suggest recommendations on existing published content on Facebook and Instagram and propose possible changes. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication in the Internet environment, social media, content marketing and non-profit organizations. The practical part is devoted to the social media content analysis and the evaluation of the questionnaire. Based on these results, recommendations are proposed, extended with examples of proposed posts and a simple publishing plan.
Klíčová slova
obsahový marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, neziskový sektor, Fashion Revolution
Klíčová slova v angličtině
content marketing, social media, Facebook, Instagram, non-profit sector,
Fashion Revolution
Rozsah průvodní práce
67 s. (96 121 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu a neziskových organizací. V praktické části je provedena obsahová analýza sociálních sítí organizace a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou v závěru práce navržena doporučení spolu s vzorovými příspěvky a jednoduchým publikačním plánem.
Anotace v angličtině
The presented thesis focuses on social media communication of the non-profit organization Fashion Revolution Czech Republic. The aim is to suggest recommendations on existing published content on Facebook and Instagram and propose possible changes. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication in the Internet environment, social media, content marketing and non-profit organizations. The practical part is devoted to the social media content analysis and the evaluation of the questionnaire. Based on these results, recommendations are proposed, extended with examples of proposed posts and a simple publishing plan.
Klíčová slova
obsahový marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, neziskový sektor, Fashion Revolution
Klíčová slova v angličtině
content marketing, social media, Facebook, Instagram, non-profit sector,
Fashion Revolution
Zásady pro vypracování
1. Pomocí rešerše literatury a dalších pramenů zpracujte teoretické podklady k tématu.
2. Stanovte hlavní cíl práce, formulujte výzkumné otázky a vyberte vhodné metody.
3. Proveďte primární výzkum metodou dotazníkového šetření.
4. Na základě vyhodnocení primárního výzkumu navrhněte doporučení.
5. Formulujte návrhy pro obsah sociálních sítí dané neziskové organizace.
Zásady pro vypracování
1. Pomocí rešerše literatury a dalších pramenů zpracujte teoretické podklady k tématu.
2. Stanovte hlavní cíl práce, formulujte výzkumné otázky a vyberte vhodné metody.
3. Proveďte primární výzkum metodou dotazníkového šetření.
4. Na základě vyhodnocení primárního výzkumu navrhněte doporučení.
5. Formulujte návrhy pro obsah sociálních sítí dané neziskové organizace.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
SOMMEROVÁ, Dita, 2015. Branding neziskových organizací. Žatec: Ohře Media. ISBN 978-80-905122-8-3.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Přeložili: Mgr. Jana LANGEROVÁ, Ing. Vladimír NOVÝ. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
POSNER, Harriet, 2015. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. London: Laurence King Publishing. ISBN 978-1-78067-566-4.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim, 2011. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
SOMMEROVÁ, Dita, 2015. Branding neziskových organizací. Žatec: Ohře Media. ISBN 978-80-905122-8-3.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Přeložili: Mgr. Jana LANGEROVÁ, Ing. Vladimír NOVÝ. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada. Expert. ISBN 978-80-247-3527-6.
POSNER, Harriet, 2015. Marketing fashion: strategy, branding and promotion. Second edition. London: Laurence King Publishing. ISBN 978-1-78067-566-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, plány, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Ing. Rygl):
1. Nenavrhovala jste Fashion Revolution CZ změnu názvu na Instagramu? Velmi těžko se dohledává.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Zvažovala jste přesun obsahu z Facebooku na Instagram vzhledem ke změně preferencí konzumentů?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Viz. otázka č. 2, je dobré mít jako hlavní komunikační kanál Facebook?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.