Tato bakalářská práce se zabývá využitím kreativních prvků u podpory prodeje vybraných značek Tiffany & Co, Louis Vuitton a jejich vánočních výloh. Cílem práce je analyzovat využití kreativních prvků u výloh, a rozhodnout, zdali sestavení výlohy souhlasí s filozofií obou značek. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vysvětlení pojmu kreativita a představení obou značek. Praktická část je postavena na představení výloh,
a dále na samotné analýze využití kreativních prvků z pohledu autorky. Následně pak
zpracováno a shrnuto dotazníkové šetření. Součástí práce je doporučení, jak lépe sestavit výlohu a využívat kreativní prvky, tak aby byly v souladu s filozofií dané značky.
Anotace v angličtině
This bachelor s dissertation deals with application creativity a sales promotions of brands Tiffany & Co, Louis Vuitton and their christmas windows. The main goal is to analyze
application creativity in windows and decide whether the window agree with both brands
philosophy. The theoretical part deals with the literature review focused on explanation of definition creativity and both brands. The practical part is based on the performance of both windows, and then with the analysis of application creativity from author's view and
afterwards analysis of date from questionnaire form. The work also includes
recommendations for both brands to better construct windows with application creative
elements and work for their brand's philosophy.
Klíčová slova
Kreativita, podpora prodeje, vánoční výlohy
Klíčová slova v angličtině
creativity, sales promotion, Christmas windows
Rozsah průvodní práce
77 s. (103 174 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá využitím kreativních prvků u podpory prodeje vybraných značek Tiffany & Co, Louis Vuitton a jejich vánočních výloh. Cílem práce je analyzovat využití kreativních prvků u výloh, a rozhodnout, zdali sestavení výlohy souhlasí s filozofií obou značek. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vysvětlení pojmu kreativita a představení obou značek. Praktická část je postavena na představení výloh,
a dále na samotné analýze využití kreativních prvků z pohledu autorky. Následně pak
zpracováno a shrnuto dotazníkové šetření. Součástí práce je doporučení, jak lépe sestavit výlohu a využívat kreativní prvky, tak aby byly v souladu s filozofií dané značky.
Anotace v angličtině
This bachelor s dissertation deals with application creativity a sales promotions of brands Tiffany & Co, Louis Vuitton and their christmas windows. The main goal is to analyze
application creativity in windows and decide whether the window agree with both brands
philosophy. The theoretical part deals with the literature review focused on explanation of definition creativity and both brands. The practical part is based on the performance of both windows, and then with the analysis of application creativity from author's view and
afterwards analysis of date from questionnaire form. The work also includes
recommendations for both brands to better construct windows with application creative
elements and work for their brand's philosophy.
Klíčová slova
Kreativita, podpora prodeje, vánoční výlohy
Klíčová slova v angličtině
creativity, sales promotion, Christmas windows
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury s důrazem na marketingovou komunikaci, podporu prodeje a kreativitu.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Proveďte charakteristiku podpory prodeje a vybraných firem.
4. Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum formou analýzy.
5. Analyzujte zjištěné údaje, interpretujte a zodpovězte výzkumné otázky.
6. Na základě získaných dat a vyhodnocení analyzovaných subjektů navrhněte kroky ke zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury s důrazem na marketingovou komunikaci, podporu prodeje a kreativitu.
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Proveďte charakteristiku podpory prodeje a vybraných firem.
4. Proveďte kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum formou analýzy.
5. Analyzujte zjištěné údaje, interpretujte a zodpovězte výzkumné otázky.
6. Na základě získaných dat a vyhodnocení analyzovaných subjektů navrhněte kroky ke zlepšení.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel, 2014. Kreativita v reklamě. VeRBuM 2014. 296 s. ISBN 978-80-87500-49-1
JAHODOVÁ, Jana, PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Pra-ha : Grada Publishing a.s. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8
KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv, 2016. Marketingová komunikace : Jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Praha : Grada Publishing a.s. 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8
KONIGOVÁ, Marie, 2007. Tvořivost : Techniky a cvičení. Praha : Grada Publishing, a.s. 188 s. ISBN 978-80-247-1652-7
KONIGOVÁ, Marie, 2006. Jak myslet kreativně. Praha : Grada Publishing, a.s. 128 s. ISBN 80-247-1626-7
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. Praha : Grada Publishing a.s. 864 s. ISBN 978-80-247-0513-2
KUČEROVÁ, Thea, 2019. Fantaskní svět za sklem. In. Proč NE?!. Vyd. Prosinec 2018. s. 16-20. ISSN 1213-7693
MARUANI, Laurent, 1995. Abeceda marketingu. Management Press, a.s. ISBN 80-85603-95-0
PETROVÁ, Alexandra, 1999. Tvořivost v teorii a praxi. Nakladatelství Vodnář. ISBN 80-86226-05-0
TELLIS, Gerard J., 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, a.s. 602 s. ISBN 80-7169-997-7
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel, 2014. Kreativita v reklamě. VeRBuM 2014. 296 s. ISBN 978-80-87500-49-1
JAHODOVÁ, Jana, PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2010. Moderní marketingová komunikace. Pra-ha : Grada Publishing a.s. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8
KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv, 2016. Marketingová komunikace : Jak komunikovat na našem trhu. 2. vydání. Praha : Grada Publishing a.s. 224 s. ISBN 978-80-247-5769-8
KONIGOVÁ, Marie, 2007. Tvořivost : Techniky a cvičení. Praha : Grada Publishing, a.s. 188 s. ISBN 978-80-247-1652-7
KONIGOVÁ, Marie, 2006. Jak myslet kreativně. Praha : Grada Publishing, a.s. 128 s. ISBN 80-247-1626-7
KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary, 2004. Marketing. Praha : Grada Publishing a.s. 864 s. ISBN 978-80-247-0513-2
KUČEROVÁ, Thea, 2019. Fantaskní svět za sklem. In. Proč NE?!. Vyd. Prosinec 2018. s. 16-20. ISSN 1213-7693
MARUANI, Laurent, 1995. Abeceda marketingu. Management Press, a.s. ISBN 80-85603-95-0
PETROVÁ, Alexandra, 1999. Tvořivost v teorii a praxi. Nakladatelství Vodnář. ISBN 80-86226-05-0
TELLIS, Gerard J., 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada Publishing, a.s. 602 s. ISBN 80-7169-997-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Z jakého zdroje jste vycházela při členění kreativity na aktivní a pasi
Setkala jste se při zpracováváním literární rešerše s třísložkovým modelem Teresy Amabile, pokud ano byl pro Vaši bakalářskou práci nepostradatelný?
Která komunikační média podle Vašeho soudu mají potenciál efektivně předávat poselství značky?
Komise se ztotožnila s posudkem vedoucího práce.