Bakalářská práce se věnuje analýze online marketingové komunikace vybrané společnos-ti, respektive její vybraného produktu. Vzhledem k množství využívaných kanálů nejsou výsledky optimální, a proto se na základě kvalitativního výzkumu vedeného formou in-tenzivních hloubkových rozhovorů v této práci zjišťuje, co za tím je. Výběr specifické cílové skupiny zvolené přesně na míru a potřeby této práce je nedílnou součástí výzkumu. Tato práce kromě analýzy současného stavu online komunikace porovnává postavení a komunikaci s největšími konkurenty v oboru podnikání. Cílem práce tedy není jen zjistit aktuální komunikaci společnosti a její postavení na trhu, ale zejména navržení řešení pro vylepšení této situace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of online marketing communication of a selected company, respectively its selected product. Due to the number of channels used, the results are not optimal and therefore, based on qualitative research conducted through intensive in-depth interviews in this work, it is determined what is behind it. The choice of a specific target group chosen exactly for the needs and needs of this work is an integral part of the research. In addition to analyzing the current state of online communication, this work compares the position and communication with the largest competitors in the business sector. The aim of the thesis is not only to find out the current communication of the company and its position on the market, but especially to propose a solution to improve this situation.
Klíčová slova
Online marketing, SEO, optimalizace pro vyhledávače, PPC, pay per click, webové stránky, firemní identita, firemní design, sociální sítě, Facebook, blog
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, SEO, Search Engine Optimization, PPC, Pay per Click, Website, Corporate Identity, Corporate Design, Social Networking, Facebook, Blog
Rozsah průvodní práce
87
Jazyk
SK
Anotace
Bakalářská práce se věnuje analýze online marketingové komunikace vybrané společnos-ti, respektive její vybraného produktu. Vzhledem k množství využívaných kanálů nejsou výsledky optimální, a proto se na základě kvalitativního výzkumu vedeného formou in-tenzivních hloubkových rozhovorů v této práci zjišťuje, co za tím je. Výběr specifické cílové skupiny zvolené přesně na míru a potřeby této práce je nedílnou součástí výzkumu. Tato práce kromě analýzy současného stavu online komunikace porovnává postavení a komunikaci s největšími konkurenty v oboru podnikání. Cílem práce tedy není jen zjistit aktuální komunikaci společnosti a její postavení na trhu, ale zejména navržení řešení pro vylepšení této situace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the analysis of online marketing communication of a selected company, respectively its selected product. Due to the number of channels used, the results are not optimal and therefore, based on qualitative research conducted through intensive in-depth interviews in this work, it is determined what is behind it. The choice of a specific target group chosen exactly for the needs and needs of this work is an integral part of the research. In addition to analyzing the current state of online communication, this work compares the position and communication with the largest competitors in the business sector. The aim of the thesis is not only to find out the current communication of the company and its position on the market, but especially to propose a solution to improve this situation.
Klíčová slova
Online marketing, SEO, optimalizace pro vyhledávače, PPC, pay per click, webové stránky, firemní identita, firemní design, sociální sítě, Facebook, blog
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, SEO, Search Engine Optimization, PPC, Pay per Click, Website, Corporate Identity, Corporate Design, Social Networking, Facebook, Blog
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů jako základ teoretického porozumění tématu dané problematiky se zaměřením na online marketing.
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
3. Zorganizujte, připravte a realizujte kvalitativní výzkum s cílem zjistit porovnání online komunikace vybrané společnosti s konkurencí.
4. Vypracujte analýzu výsledků a odpovězte na výzkumné otázky.
5. Porovnejte výsledky výzkumu a interpretujte je.
6. Na základě zjištěných údajů navrhněte možné úpravy pro vybranou společnost.
7. Zhodnoťte přínos práce a její celkové využití v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních zdrojů jako základ teoretického porozumění tématu dané problematiky se zaměřením na online marketing.
2. Definujte cíl práce, výzkumné otázky a metodiku výzkumu.
3. Zorganizujte, připravte a realizujte kvalitativní výzkum s cílem zjistit porovnání online komunikace vybrané společnosti s konkurencí.
4. Vypracujte analýzu výsledků a odpovězte na výzkumné otázky.
5. Porovnejte výsledky výzkumu a interpretujte je.
6. Na základě zjištěných údajů navrhněte možné úpravy pro vybranou společnost.
7. Zhodnoťte přínos práce a její celkové využití v praxi.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor, Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
SMITH, PR - CHAFFEY, Dave.: E-marketing excellence. 2.vydanie. Oxford: Elsevier Butterworth Heinemann, 2005. 372 s. ISBN 0 7506 6359 6
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
JANOUCH, Viktor, Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
SMITH, PR - CHAFFEY, Dave.: E-marketing excellence. 2.vydanie. Oxford: Elsevier Butterworth Heinemann, 2005. 372 s. ISBN 0 7506 6359 6
Přílohy volně vložené
1 USB disk
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Proč společnost realizovala grafické a webové práce amatérsky svépomocí?
2. Jaká jsou úskalí rozšíření tohoto typu produktu (služby) na zahraniční trhy?
3. Realizovala společnost výzkum trhu s cílem zjistit, co uživatelé online fakturačních nástrojů požadují?
Student připraveně reagoval na dotazy oponenta.