Tato bakalářská práce je zaměřena na mystery shopping ve společnosti XY. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy týkající se tématu práce a stanovení výzkumných otázek a metod. Praktická část poté vyhodnocuje provedený mystery shopping, který hodnotí prodejce vybrané společnosti a jejich chování vůči mladším a starším zákazníkům. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on mystery shopping in the company XY. The theoretical part explains the basic terms linked with the topic of thesis and on assessing research questions and methods. The practical part then evaluates performed mystery shopping, which rates sellers of the selected company and their behaviour towards younger and older customers. At the end of the thesis there are recommendations based on the research.
mystery shopping, marketing research, quality of sale, evaluation of employees
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na mystery shopping ve společnosti XY. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy týkající se tématu práce a stanovení výzkumných otázek a metod. Praktická část poté vyhodnocuje provedený mystery shopping, který hodnotí prodejce vybrané společnosti a jejich chování vůči mladším a starším zákazníkům. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on mystery shopping in the company XY. The theoretical part explains the basic terms linked with the topic of thesis and on assessing research questions and methods. The practical part then evaluates performed mystery shopping, which rates sellers of the selected company and their behaviour towards younger and older customers. At the end of the thesis there are recommendations based on the research.
mystery shopping, marketing research, quality of sale, evaluation of employees
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti osobního prodeje a objasněte pojem mystery shopping. Ze získaných poznatků vytvořte teoretická východiska využitelná pro další části bakalářské práce.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumného šetření formou mystery shoppingu zvolte vhodná kritéria ke zjištění požadovaných dat.
3. Proveďte výzkumné šetření ve vybraných prodejnách zaměřené na jednání prodejců a jejich přístupu k rozdílným věkovým skupinám.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších zdrojů z oblasti osobního prodeje a objasněte pojem mystery shopping. Ze získaných poznatků vytvořte teoretická východiska využitelná pro další části bakalářské práce.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky, v rámci výzkumného šetření formou mystery shoppingu zvolte vhodná kritéria ke zjištění požadovaných dat.
3. Proveďte výzkumné šetření ve vybraných prodejnách zaměřené na jednání prodejců a jejich přístupu k rozdílným věkovým skupinám.
4. Na základě výsledků zodpovězte výzkumné otázky a zhodnoťte přínosy práce pro praktické využití.
Seznam doporučené literatury
BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ a kol.. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011, 114 s. ISBN 978-80-7248-663-2
ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Brno: Computer Press, 2003, 470 s. Business books. ISBN 8025100324
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert. ISBN 978-80-247-3528-3
Seznam doporučené literatury
BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ a kol.. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011, 114 s. ISBN 978-80-7248-663-2
ČERNÝ, Vojtěch. Prodejní techniky. Brno: Computer Press, 2003, 470 s. Business books. ISBN 8025100324
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert. ISBN 978-80-247-3528-3
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Prosím, krátce popiše, jak by měla společnost XY postupovat v případě zjištěných pochybení/rozdílů v přístupu prodejkyň.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.