První část se věnuje teoretické části, kde jsou rozebrány základní pojmy a definice, které
postupně vedou k části druhé, a to části praktické. Praktická část se zaměřuje na individuální
rozhovory s cílovou skupinou 25 až 45 let. Praktická část se zabývá projektem Ježíškova
vnoučata, který se zabývá seniory.
Anotace v angličtině
First part pays attention to theoratical part where there are basic terms and definitions that
leads to second part, the practical part. The practical part pays attention to individual talks
with target audience 25 to 45 years old. The practical part pays attention to projekt Ježíškova
vnoučata. This project occupies with elderly.
Klíčová slova
senior, sociální marketing, charitativní projekt
Klíčová slova v angličtině
elderly, non-profit marketing, charitable project
Rozsah průvodní práce
57 s. (146 595 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
První část se věnuje teoretické části, kde jsou rozebrány základní pojmy a definice, které
postupně vedou k části druhé, a to části praktické. Praktická část se zaměřuje na individuální
rozhovory s cílovou skupinou 25 až 45 let. Praktická část se zabývá projektem Ježíškova
vnoučata, který se zabývá seniory.
Anotace v angličtině
First part pays attention to theoratical part where there are basic terms and definitions that
leads to second part, the practical part. The practical part pays attention to individual talks
with target audience 25 to 45 years old. The practical part pays attention to projekt Ježíškova
vnoučata. This project occupies with elderly.
Klíčová slova
senior, sociální marketing, charitativní projekt
Klíčová slova v angličtině
elderly, non-profit marketing, charitable project
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu povědomí o neziskových organizacích mezi studenty.
2. Vymezte základní pojmy a definujte cíle a metody práce.
3. Proveďte kvalitativní výzkum vztahující se k problematice.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
5. Na základě poznatků z praktické části práce vypracujte plán/návrh vhodné a účinné komunikace neziskových organizací.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu povědomí o neziskových organizacích mezi studenty.
2. Vymezte základní pojmy a definujte cíle a metody práce.
3. Proveďte kvalitativní výzkum vztahující se k problematice.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
5. Na základě poznatků z praktické části práce vypracujte plán/návrh vhodné a účinné komunikace neziskových organizací.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN 978-80-87500-80-4.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Přeložil Jana NOVOTNÁ. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Social marketing: changing behaviors for good. Fifth edition. Los Angeles: SAGE, [2016]. ISBN 978-1-4522-9214-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. ISBN 978-80-87500-80-4.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Přeložil Jana NOVOTNÁ. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Social marketing: changing behaviors for good. Fifth edition. Los Angeles: SAGE, [2016]. ISBN 978-1-4522-9214-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
2 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jedním z influencerů komunikační kampaně projektu Ježíškova vnoučata byl i Leoš Mareš. V práci zmiňujete, že tato osobnost není vhodná. Co Vás k tomuto tvrzení vede a koho byste doporučila?
2. Během Vánoc navrhujete oslovování potencionálních dárců během vánočních trhů. Jak by mělo k osobnímu oslovování docházet během roku, pokud by se koncept Ježíškových vnoučat dle Vašeho návrhu rozšířil?
3. Pro svůj výzkum jste zvolila cílovou skupinu ve věku 25 - 45 let, ale pouze 4 respondeni jsou starší 30 let. Z jakého důvodu nebylo zvoleno širší věkové spektrum respondentů, aby byla dostatečně zastoupena i skupina ve věku 31 - 45 let?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položené otázky.
V posudku vedoucího práce byly položeny tyto otázky (vedoucí):
1. Na základě čeho by bylo možno bezrozporně odpovědět na otázku, zda období Vánoc má vliv na obdarovávání (viz cíl a VO2)? Neboli jinak - lze na ni jednoznačně odpovědět na základě výzkumu?
Odpověď: Studentka z části odpověděla na položenou otázku.
prof. PhDr. Pavelka, CSc. položil doplňující otázku: Jakým způsobem jste definovala cílovou skupinu?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.