Nonprofit organizations, marketing, late adolescence, teen generation.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu s orientací na marketingovou komunikaci v neziskovém sektoru a charakterizujte neziskové organizace.
2. Vymezte základní pojmy, definujte cíle a metody práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum vztahující se k problematice povědomí o neziskových organizacích u vybraných cílových skupin.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
5. Na základě poznatků z praktické části práce navrhněte případná doporučení ke zlepšení komunikace neziskové organizace ke zvolené cílové skupině.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska k tématu s orientací na marketingovou komunikaci v neziskovém sektoru a charakterizujte neziskové organizace.
2. Vymezte základní pojmy, definujte cíle a metody práce.
3. Proveďte kvantitativní výzkum vztahující se k problematice povědomí o neziskových organizacích u vybraných cílových skupin.
4. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
5. Na základě poznatků z praktické části práce navrhněte případná doporučení ke zlepšení komunikace neziskové organizace ke zvolené cílové skupině.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006, 155 s. ISBN 8073184362.
HOMMEROVÁ, Dita. Branding neziskových organizací. Žatec: Ohře Media, 2015. ISBN 978-80-905122-8-3.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Social marketing: changing behaviors for good. Fifth edition. Los Angeles: SAGE, [2016]. ISBN 978-1-4522-9214-4.
TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-8168-407-4.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 155 s. Management. ISBN 978-80-247-4041-6.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006, 155 s. ISBN 8073184362.
HOMMEROVÁ, Dita. Branding neziskových organizací. Žatec: Ohře Media, 2015. ISBN 978-80-905122-8-3.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Social marketing: changing behaviors for good. Fifth edition. Los Angeles: SAGE, [2016]. ISBN 978-1-4522-9214-4.
TAJTÁKOVÁ, Mária. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-8168-407-4.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 155 s. Management. ISBN 978-80-247-4041-6.
Přílohy volně vložené
1 USB flash disk
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Z grafu č. 10 vyplývá, že dospívající generace se nejvíce o neziskových organizacích dozvídá od nějaké veřejně známé osobnosti, která neziskovou organizaci zmiňuje například na svém Instagramovém profilu. Které známé osobnosti byste doporučila nejčastěji zmiňovaným neziskovým organizacím (Unicef, Greanpeace, Člověk v tísni)?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Z Vašeho dotazníkového šetření vyplývá, že se 90% adolescenů nezapojuje do aktivit neziskových organizací. Jak by se tato situace dala zlepšit?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Jak by bylo možné vyvětlit, proč respondenti ve věku 14 - 17 let upřednostňují přispívání na české neziskové organizace, zatímco respondenti ve věku 18 - 22 let dávají přednost mezinárodním organizacím?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.