Tato bakalářská práce se zabývá Corporate Social Responsibility společnosti Curaden Slo-vakia. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, firemní identitou, corporate social responsibilty. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje společnost Curaden Slovakia, její vznik a aktivity. Na konci je provedeno vyhodnocení kvantitativního výzkumu, na základě jeho výsledku je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dealing with the Corporate Social Responsibility of Curaden Slovakia. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, corporate identity, corporate social responsibility. It describes the research method, presents the research question and desired goal. The practical part introduces the Curaden Slovakia including its beginning and projects. In the end, quantitative research is evaluated. The research question is answered and final suggestions are based on the results.
Corporate Social Responsibility, Social Marketing, Corporate Identity, Curaprox, Dental hygiene, Ecology
Rozsah průvodní práce
68 s. (116 960 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá Corporate Social Responsibility společnosti Curaden Slo-vakia. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická se zabývá sociálním marketingem, firemní identitou, corporate social responsibilty. Popisuje metodiku výzkumu, stanovuje výzkumnou otázku a cíl. Praktická část představuje společnost Curaden Slovakia, její vznik a aktivity. Na konci je provedeno vyhodnocení kvantitativního výzkumu, na základě jeho výsledku je zodpovězena výzkumná otázka a následně navrhnuta doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dealing with the Corporate Social Responsibility of Curaden Slovakia. The thesis is divided into two sections. The theoretical part is concerned with social marketing, corporate identity, corporate social responsibility. It describes the research method, presents the research question and desired goal. The practical part introduces the Curaden Slovakia including its beginning and projects. In the end, quantitative research is evaluated. The research question is answered and final suggestions are based on the results.
Corporate Social Responsibility, Social Marketing, Corporate Identity, Curaprox, Dental hygiene, Ecology
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické východiska z oblasti společenské odpovědnosti firem, sociálního marketingu a corporate identity.
2. Stanovte si cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Uskutečněte kvantitativni výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny, s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické východiska z oblasti společenské odpovědnosti firem, sociálního marketingu a corporate identity.
2. Stanovte si cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Uskutečněte kvantitativni výzkum na reprezentativním vzorku cílové skupiny, s přihlédnutím ke specifikům práce.
4. Výsledky výzkumu zanalyzujte a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert. ISBN 978-80-247-3983-0
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. Expert. ISBN 978-80-247-4005-8
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert. ISBN 978-80-247-2790-5
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016, 254 s. ISBN 978-80-87500-80-4.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert. ISBN 978-80-247-3983-0
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. Expert. ISBN 978-80-247-4005-8
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190 s. Expert. ISBN 978-80-247-2790-5
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškáStudentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
Čo v koncepcii CSR znamená pojem Benchmarking?
Aké komunikačné nástroje navrhujete při predstavení společnosti Curaden Slovakia v rámci informovania o jej spoločnskej zodpovednosti?
Studentka připraveně zodpověděla položené dotazy.