Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky billboardové reklamy. Důraz kladu na popis jejího postavení v systému marketingových komunikací. Zabývám se její charakteristikou, historií, vývojem a prostředky. Pokouším se také zmapovat metody výzkumu měření efektivnosti této formy propagace. Konec práce věnuji efektivitě billboardové komunikace a jejím silným a slabým stránkám.
Myslím si, že vytyčeného cíle se mi podařilo dosáhnout.
Anotace v angličtině
My bachelor work is about recent world of billboards.
The aim of my work is to compile the billboard advertising in marketing communications from the way analysis of principles and differences in billboard communications. I deal with its charakteristic, history, development and agents. I try to map out all methods of research measure of effectiveness of this promotion form too.
I give heed the end of my work to effectiveness of billboards and its strong and weak sides. I think that I achieved all my skating goals.
Billboard, oudoor advertising, promotion, advertising, marketing communication, billboard communication
Rozsah průvodní práce
54 s., 9 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. Jejím cílem je zpracování a analýza problematiky billboardové reklamy. Důraz kladu na popis jejího postavení v systému marketingových komunikací. Zabývám se její charakteristikou, historií, vývojem a prostředky. Pokouším se také zmapovat metody výzkumu měření efektivnosti této formy propagace. Konec práce věnuji efektivitě billboardové komunikace a jejím silným a slabým stránkám.
Myslím si, že vytyčeného cíle se mi podařilo dosáhnout.
Anotace v angličtině
My bachelor work is about recent world of billboards.
The aim of my work is to compile the billboard advertising in marketing communications from the way analysis of principles and differences in billboard communications. I deal with its charakteristic, history, development and agents. I try to map out all methods of research measure of effectiveness of this promotion form too.
I give heed the end of my work to effectiveness of billboards and its strong and weak sides. I think that I achieved all my skating goals.
Billboard, oudoor advertising, promotion, advertising, marketing communication, billboard communication
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte postavení billboardové komunikace v systému marketingové komunikace a pokuste se najít optimální témata pro jejich naplnění. Proveďte základní obsahovou - tématickou typizaci jejich obsahu.
2. Analyzujte současný stav v billboardové komunikaci ve světě a v ČR, naznačte některé historické vývojové tendence.
3. Popište vznik, vývoj a současný stav AVR a její podíl na kvalitě billboardové komunikace.
4. Analyzujte na zvolených příkladech hlavní nedostatky české produkce a pokuste se o definici efektivní billboardové komunikace.
5. Zpracujte prognózu možných vývojových trendů billboardu jako nosiče informací.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte postavení billboardové komunikace v systému marketingové komunikace a pokuste se najít optimální témata pro jejich naplnění. Proveďte základní obsahovou - tématickou typizaci jejich obsahu.
2. Analyzujte současný stav v billboardové komunikaci ve světě a v ČR, naznačte některé historické vývojové tendence.
3. Popište vznik, vývoj a současný stav AVR a její podíl na kvalitě billboardové komunikace.
4. Analyzujte na zvolených příkladech hlavní nedostatky české produkce a pokuste se o definici efektivní billboardové komunikace.
5. Zpracujte prognózu možných vývojových trendů billboardu jako nosiče informací.
Seznam doporučené literatury
Morávek, J.: Venkovní reklama a její prostředky, Brno, MOSPRA 1998
Novotná, J.: Reklama a marketing, Praha DIMAR 1995
Kol: Marketingová komunikace, Praha, Grada Publishing 2003
odborné časopisy
www zdroje
Seznam doporučené literatury
Morávek, J.: Venkovní reklama a její prostředky, Brno, MOSPRA 1998
Novotná, J.: Reklama a marketing, Praha DIMAR 1995
Kol: Marketingová komunikace, Praha, Grada Publishing 2003
odborné časopisy
www zdroje