Práca demonštruje prepojenie módneho priemyslu a gastropriemyslu na sérii niekoľkých konceptov, v ktorých sa prepája módna značka s reštauračnou prevádzkou. Nový prístup k móde i gastronómii je spôsobený zmenou spotrebiteľského správania, ktorú podmieňujú nové trendy v životnom štýle kúpyschopnej časti spoločnosti, ako napríklad minimalizmus či udržateľnosť. Prípadová štúdia sa zaoberá značkou Joseph Brot, rakúskou bio pekárňou, ktorá je svojou misiou v mnohých smeroch zhmotnením spomínaných prístupov. Značka je tiež inšpiráciou pre odevnú kolekciu.
Anotace v angličtině
These thesis are demonstrating the interaction inbetween fashion industry and gastronomy, by series of concepts made by fashion x gastronomy collaborations. Generation of millenials are bringing new trends like minimalism or sustainability into their everyday life and also into their shopping practices. Therefore the change in the whole process of shopping experience, created by brands, is highly recommended. The Austrian bio bakery Joseph Brot is one of the progressive businesses, being aware of these important details. That is one of the reasons, why is the bio bakery providingg the inspiration for the fashion collection.
Práca demonštruje prepojenie módneho priemyslu a gastropriemyslu na sérii niekoľkých konceptov, v ktorých sa prepája módna značka s reštauračnou prevádzkou. Nový prístup k móde i gastronómii je spôsobený zmenou spotrebiteľského správania, ktorú podmieňujú nové trendy v životnom štýle kúpyschopnej časti spoločnosti, ako napríklad minimalizmus či udržateľnosť. Prípadová štúdia sa zaoberá značkou Joseph Brot, rakúskou bio pekárňou, ktorá je svojou misiou v mnohých smeroch zhmotnením spomínaných prístupov. Značka je tiež inšpiráciou pre odevnú kolekciu.
Anotace v angličtině
These thesis are demonstrating the interaction inbetween fashion industry and gastronomy, by series of concepts made by fashion x gastronomy collaborations. Generation of millenials are bringing new trends like minimalism or sustainability into their everyday life and also into their shopping practices. Therefore the change in the whole process of shopping experience, created by brands, is highly recommended. The Austrian bio bakery Joseph Brot is one of the progressive businesses, being aware of these important details. That is one of the reasons, why is the bio bakery providingg the inspiration for the fashion collection.
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran. Propojení módního průmyslu a gastroprůmyslu v životním stylu dnešního člověka. Analýza možností produkce oděvních produktů v rámci Slovenska a České republiky. Zkoumání marketingových nástrojů v rámci prodeje a propagace produktů.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů.
Kolekce inspirovaná gastronomií, konkrétně pekařským řemeslem a jeho workwearem. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací. Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem.
Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4. Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková). Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze diplomové práce na Flash disku, který bude obsahovat taktéž samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části diplomové práce. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formát pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, obrazová příloha, vlastní závěry v minimálním textovém rozsahu 30 - 35 normostran. Propojení módního průmyslu a gastroprůmyslu v životním stylu dnešního člověka. Analýza možností produkce oděvních produktů v rámci Slovenska a České republiky. Zkoumání marketingových nástrojů v rámci prodeje a propagace produktů.
2. Praktická část:
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů v počtu 9 - 12 modelů.
Kolekce inspirovaná gastronomií, konkrétně pekařským řemeslem a jeho workwearem. Teoretická a technická příprava projektu, sběr potřebných informací. Dokumentace realizace dle zadaných parametrů: moodboard, storyboard, skici s naznačením siluety, celkový náhled kolekce, barevnost, popis materiálů, technické nákresy modelů, technické opisy, střihové řešení, módní doplňky a styling kolekce, popis vybraného modelu určeného na komerční účely. Práce musí být doplněná o dokumentační fotografie z procesu tvorby, módními fotografiemi, popřípadě krátkým promo-videem.
Rozsah práce: minimálně 45 normostran. Formát A4. Odevzdejte v 2 stejnopisech v pevné vazbě (1 může být kroužková). Součástí předané písemné práce je dodání elektronické verze diplomové práce na Flash disku, který bude obsahovat taktéž samostatné fotografie v tiskové kvalitě z praktické části diplomové práce. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formát pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
Seznam doporučené literatury
BARTLOVÁ, Adéla a Milan LŽIČKA. MÓDA: Obrazové dějiny oblékání a stylu. Praha: Euromedia Group , k.s. Knižní klub, 2013. ISBN 978-80-242-4170-8.
CUMMING, Valerie, C. W. CUNNINGTON a P. E. CUNNINGTON. The Dictionary of Fashion History. Oxford: Berg, 2010. ISBN 978-1-84788-533-3.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly s módneho marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. ISBN 978-80-7454-470-5.
RENZETTI, Claire M. Ženy, muži a společnost. Praha: Nakladatelství Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0525-2.
WORSLEY, Harriet. 100 ideas that changed fashion. Londýn: Laurence King Publishing, 2011. ISBN 978-1-85669-733-0.
Seznam doporučené literatury
BARTLOVÁ, Adéla a Milan LŽIČKA. MÓDA: Obrazové dějiny oblékání a stylu. Praha: Euromedia Group , k.s. Knižní klub, 2013. ISBN 978-80-242-4170-8.
CUMMING, Valerie, C. W. CUNNINGTON a P. E. CUNNINGTON. The Dictionary of Fashion History. Oxford: Berg, 2010. ISBN 978-1-84788-533-3.
LAPŠANSKÁ, Dana. Kapitoly s módneho marketingu a stylingu. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015. ISBN 978-80-7454-470-5.
RENZETTI, Claire M. Ženy, muži a společnost. Praha: Nakladatelství Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0525-2.
WORSLEY, Harriet. 100 ideas that changed fashion. Londýn: Laurence King Publishing, 2011. ISBN 978-1-85669-733-0.
Přílohy volně vložené
flash disk
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka velmi zdařilým způsobem zpracovala zvolené téma. Na kladené otázky komise odpověděla přesvědčivě.