Cílem této bakalářské práce je otestovat různé způsoby spojení kompozitních výrobků za pomoci spojovacích prvků zvané inserty. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis kompozitních materiálů, jejich vlastností a technologií, jimiž jsou kompozitní materiály vy-ráběny. Je zde také popsána problematika insertů.
V praktické části jsou uvedeny postupy při výrobě zkušebních těles pro tento experiment. Dále je uveden záznam výsledků z průběhu statických tahových zkoušek. Závěrem jsou tyto výsledky zkoušek vyhodnoceny a porovnány.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to test different ways of joining composite materials using connecting elements so called inserts. The theoretical part is focused on general description of composite materials, their properties and technological ways that composite materials are made of. The issue of inserts is also described here.
In the practical part there are mentioned procedures during production of test samples for this experiment. Next is a record of the results of the static tensile tests. In the final part these test results are evaluated and compared.
Cílem této bakalářské práce je otestovat různé způsoby spojení kompozitních výrobků za pomoci spojovacích prvků zvané inserty. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis kompozitních materiálů, jejich vlastností a technologií, jimiž jsou kompozitní materiály vy-ráběny. Je zde také popsána problematika insertů.
V praktické části jsou uvedeny postupy při výrobě zkušebních těles pro tento experiment. Dále je uveden záznam výsledků z průběhu statických tahových zkoušek. Závěrem jsou tyto výsledky zkoušek vyhodnoceny a porovnány.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to test different ways of joining composite materials using connecting elements so called inserts. The theoretical part is focused on general description of composite materials, their properties and technological ways that composite materials are made of. The issue of inserts is also described here.
In the practical part there are mentioned procedures during production of test samples for this experiment. Next is a record of the results of the static tensile tests. In the final part these test results are evaluated and compared.
Vyhodnocení výsledků z hlediska praktických aplikací
Zásady pro vypracování
Vypracování literární rešerše v dané oblasti
Příprava zkušebních těles pro mechanické zkoušky
Provedení experimentálních zkoušek
Vyhodnocení výsledků z hlediska praktických aplikací
Seznam doporučené literatury
\begin {arab}
KOŘÍNEK, Zdeněk. Kompozity [online]. [cit. 2019-01-26]. Dostupné z: https://kompozity.webnode.cz/
ZENKERT, Dan. Handbook of Sandwich Construction. United Kingdom: Cradley Heath : EMAS Publishing, 1997.
EHRENSTEIN, Gottfried W. Polymerní kompozitní materiály. V ČR 1. vyd. Pra-ha: Scientia, 2009. ISBN 978-80-86960-29-6.
\end {arab}
Seznam doporučené literatury
\begin {arab}
KOŘÍNEK, Zdeněk. Kompozity [online]. [cit. 2019-01-26]. Dostupné z: https://kompozity.webnode.cz/
ZENKERT, Dan. Handbook of Sandwich Construction. United Kingdom: Cradley Heath : EMAS Publishing, 1997.
EHRENSTEIN, Gottfried W. Polymerní kompozitní materiály. V ČR 1. vyd. Pra-ha: Scientia, 2009. ISBN 978-80-86960-29-6.
\end {arab}
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil komisi výsledky své bakalářské práce. Poté byla komise seznámena s posudky a hodnocením vedoucího a oponenta (hodnocení vedoucího: B - velmi dobře, hodnocení oponenta: C - dobře.)
Student odpověděl na dotazy oponenta bakalářské práce.
Poté byla vedena diskuze o bakalářské práci, během které byly jednotlivými členy komise položeny následující dotazy:
doc. Muras: Je při nanášení a síťování lepidla vliv teploty? Jaká byla rychlost reakce vytvrzování? - Student odpověděl zcela.
doc. Vašina: Bylo dodrženo stejné množství nanášeného lepidla? - Student odpověděl částečně.
doc. Klepal: Jaké byly podmínky u toho experimentálního měření? Jaká byla rychlost posuvu příčníku? - Student odpověděl částečně.