Bakalářská práce pojednává o marketingových komunikacích, jejích základních principech a zejména praktickém užití a realizaci. Tématicky je rozložena do pěti kapitol, z nichž první kapitola uvádí stručný přehled teoretických poznatků z oblasti marketingových komunikací.. Následující části se věnují praktickému příkladu společnosti Stock Plzeň Božkov, zejména klíčovému produktu Fernet Stock Original. Ve svém závěru bakalářská práce jednotlivé komunikační aktivity shrnuje a hodnotí.
Anotace v angličtině
This work is focused on marketing communications, its basic principles and the realisation itself. Its thematically fragmented into five chapters. The first part indicates short overview of theoretic knowledges. The other chapters are relating to practical using marketing communications in the company Stock Plzeň Božkov espetially its product Fernet Stock Original. There is a summary of each communications activities in the end.
Klíčová slova
marketingové komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, historie,
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relatios, sales promotion, history
Rozsah průvodní práce
54
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o marketingových komunikacích, jejích základních principech a zejména praktickém užití a realizaci. Tématicky je rozložena do pěti kapitol, z nichž první kapitola uvádí stručný přehled teoretických poznatků z oblasti marketingových komunikací.. Následující části se věnují praktickému příkladu společnosti Stock Plzeň Božkov, zejména klíčovému produktu Fernet Stock Original. Ve svém závěru bakalářská práce jednotlivé komunikační aktivity shrnuje a hodnotí.
Anotace v angličtině
This work is focused on marketing communications, its basic principles and the realisation itself. Its thematically fragmented into five chapters. The first part indicates short overview of theoretic knowledges. The other chapters are relating to practical using marketing communications in the company Stock Plzeň Božkov espetially its product Fernet Stock Original. There is a summary of each communications activities in the end.
Klíčová slova
marketingové komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, historie,
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relatios, sales promotion, history
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací.
2. Zpracujte prameny týkající se historie firmy Stock Plzeň a formulujte teoretická východiska pro analýzu reklamních a propagačních aktivit firmy Stock Plzeň od jejího vzniku po současnost.
3. Zpracujte obsahovou analýzu reklamních a propagačních aktivit produktu "Fernet Stock Originál"
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací.
2. Zpracujte prameny týkající se historie firmy Stock Plzeň a formulujte teoretická východiska pro analýzu reklamních a propagačních aktivit firmy Stock Plzeň od jejího vzniku po současnost.
3. Zpracujte obsahovou analýzu reklamních a propagačních aktivit produktu "Fernet Stock Originál"
4. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh, Praha : Grada 2003
HLOUŠKOVÁ,I. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada, 1998
BLACK, S. Nejúčinnější propagace - public relations, Grada Publishing: Praha 1994
TELLIS,G.J. Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing: Praha 1998
PELSMACKER DE P. Marketingová komunikace, Praha : Grada 2003
Firemní materiály
Časopisy : Strategie
Marketing a média
Internet
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh, Praha : Grada 2003
HLOUŠKOVÁ,I. Vnitrofiremní komunikace. Praha: Grada, 1998
BLACK, S. Nejúčinnější propagace - public relations, Grada Publishing: Praha 1994
TELLIS,G.J. Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing: Praha 1998
PELSMACKER DE P. Marketingová komunikace, Praha : Grada 2003
Firemní materiály
Časopisy : Strategie
Marketing a média
Internet