Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců ve vybrané
organizaci. Cílem této práce bylo zjistit současný stav spokojenosti zaměstnanců
v jednotlivých oblastech a na základě zjištěných výsledků navrhnout pro společnost
doporučení. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního výzkumu konkrétně
dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven tak, aby obsahoval otázky, které povedou k zjištění spokojenosti v konkrétních oblastech působení zaměstnanců. Všechny vytvořené grafy a tabulky byly pro srozumitelnější interpretaci podrobněji popsány. Na základě
zjištěných výsledků bylo provedeno zhodnocení současné situace. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zvýšit spokojenost zaměstnanců v oblastech, ve kterých jsou
nejméně spokojeni. Výsledky této práce umožňují organizaci uvědomit si, kde jsou její sla-bé stránky v oblasti péče o zaměstnance a učinit tak kroky k zlepšení situace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on research of employees' satisfaction in selected organization. The aim of this thesis was found current status of employees' satisfaction in different
categories Based on the recommens were suggested. The chosen problem was solved by using quantitative analysis, specifically questionnaire survey. The questionnaire was
designed to include questions that will lead to find employees' satisfaction in their scope of employment. All created graphs and tables were described in more detail for clearer
interpretation. Based on the results evaluation of the current situation was made. The thesis suggests a solution that could help increase employee' satisfaction in areas where they are least satisfied. The results of the thesis allow the company to realize in which areas
the employees are the least satisfied and to take steps to improve the situation.
Klíčová slova
pracovní spokojenost, vzdělávání zaměstnanců, motivace, odměňování
zaměstnanců, pracovní prostředí, péče o zaměstnance, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
employees' satisfaction, employees' education, motivation, rewarding
of employees', work environment, care of employees, quantitative analysis
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců ve vybrané
organizaci. Cílem této práce bylo zjistit současný stav spokojenosti zaměstnanců
v jednotlivých oblastech a na základě zjištěných výsledků navrhnout pro společnost
doporučení. Zvolený problém byl řešen pomocí kvantitativního výzkumu konkrétně
dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven tak, aby obsahoval otázky, které povedou k zjištění spokojenosti v konkrétních oblastech působení zaměstnanců. Všechny vytvořené grafy a tabulky byly pro srozumitelnější interpretaci podrobněji popsány. Na základě
zjištěných výsledků bylo provedeno zhodnocení současné situace. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zvýšit spokojenost zaměstnanců v oblastech, ve kterých jsou
nejméně spokojeni. Výsledky této práce umožňují organizaci uvědomit si, kde jsou její sla-bé stránky v oblasti péče o zaměstnance a učinit tak kroky k zlepšení situace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on research of employees' satisfaction in selected organization. The aim of this thesis was found current status of employees' satisfaction in different
categories Based on the recommens were suggested. The chosen problem was solved by using quantitative analysis, specifically questionnaire survey. The questionnaire was
designed to include questions that will lead to find employees' satisfaction in their scope of employment. All created graphs and tables were described in more detail for clearer
interpretation. Based on the results evaluation of the current situation was made. The thesis suggests a solution that could help increase employee' satisfaction in areas where they are least satisfied. The results of the thesis allow the company to realize in which areas
the employees are the least satisfied and to take steps to improve the situation.
Klíčová slova
pracovní spokojenost, vzdělávání zaměstnanců, motivace, odměňování
zaměstnanců, pracovní prostředí, péče o zaměstnance, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
employees' satisfaction, employees' education, motivation, rewarding
of employees', work environment, care of employees, quantitative analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma spokojenost zaměstnanců.
Praktická část
Představte zkoumanou společnost.
Analyzujte spokojenost zaměstnanců ve vybrané společnosti.
Navrhněte doporučení pro zlepšení současné situace spokojenosti zaměstnanců.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma spokojenost zaměstnanců.
Praktická část
Představte zkoumanou společnost.
Analyzujte spokojenost zaměstnanců ve vybrané společnosti.
Navrhněte doporučení pro zlepšení současné situace spokojenosti zaměstnanců.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1.vyd., Praha: Grada, 2007, 240 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
KOTTNAUER, Antonín, Radana GOGOVÁ a Václav SLÁDEK. Pracovní doba podle zákoníku práce. 1.vyd., Olomouc: ANAG, 2009, 280 s. ISBN 978-80-7263-536-8.
LAUFER, Hartmut. 99 tipů pro úspěšné vedení lidí. 2.vyd., Praha: Grada, 2008, 168 s. ISBN 978-80-247-2445-4.
ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1.vyd., Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 142 s. ISBN 978-80-7408-092-0.
SVETLIK, Ivan, Eleni STAVROU-COSTEA a Aleksandra KANJUO-MRČELA. Human resources management practices in the organisations of the future.1.vyd., Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011, 233 s. ISBN 978-80-7380-326-1.
Seznam doporučené literatury
HRONÍK, František. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. 1.vyd., Praha: Grada, 2007, 240 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
KOTTNAUER, Antonín, Radana GOGOVÁ a Václav SLÁDEK. Pracovní doba podle zákoníku práce. 1.vyd., Olomouc: ANAG, 2009, 280 s. ISBN 978-80-7263-536-8.
LAUFER, Hartmut. 99 tipů pro úspěšné vedení lidí. 2.vyd., Praha: Grada, 2008, 168 s. ISBN 978-80-247-2445-4.
ROUBAL, Ondřej, Iva PETROVÁ a František ZICH. Metodologie marketingových výzkumů. 1.vyd., Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, 142 s. ISBN 978-80-7408-092-0.
SVETLIK, Ivan, Eleni STAVROU-COSTEA a Aleksandra KANJUO-MRČELA. Human resources management practices in the organisations of the future.1.vyd., Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011, 233 s. ISBN 978-80-7380-326-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Ján Dvorský, PhD., 25 bodů
Oponent práce: Ing. Lenka Galetková, 25 bodů
Otázky vedoucí:
1. Rozdíl ve spokojenosti se stravováním - příčiny. zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
1. Jak si vysvětlujete nespokojenost zaměstnanců s vedoucím na pracovišti lakovny,
když v otevřené otázce je naopak uvedeno, že se podmínky na pracovišti s příchodem
nového vedoucího lakovny hodně zlepšily? zodpovězeno zcela
2. Jak si vysvětlujete výraznou nespokojenost pracovníků jednoho pracoviště s nabídkou
benefitů společnosti, když pracovníci ostatních oddělení považují za pozitivní? zodpovězeno zcela
Další otázky:
dr. Horáková - Kolik % žen je ve Vaší firmě? Sportovní aktivity pro ženy. Byla jste limitovaná finanční částkou při návrzích? zodpovězeno zcela
doc. Gregar - H1 dovysvětlit. Jak často firma dělá průzkum spokojenosti? zodpovězeno částečně