Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení ve vybraném minipivovaru s cílem navrhnout případná zlepšení. V teoretické části je zpracován vývoj pivovarnictví, výroba piva a literární rešerše na marketingové analýzy. Praktická část obsahuje představení společnosti Polivar, marketingový mix, SWOT analýzu, Porterův model pěti sil, PESTEL analýzu a marketingový průzkum, ze kterého v závěrečné části vyplývají doporučení na zlepšení minipivovaru.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing management in the selected microbrewery with the aim to propose a potential improvement. The theoretical part concentrates on the development of brewing, beer production and literary research for the marketing analysis. The practical part consists of the introduction of the company Polivar, marketing mix, SWOT analysis, Porter's five forces model, PESTEL analysis and marketing research, from which in the final part the recommendations for improvement of the microbrewery emerge.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového řízení ve vybraném minipivovaru s cílem navrhnout případná zlepšení. V teoretické části je zpracován vývoj pivovarnictví, výroba piva a literární rešerše na marketingové analýzy. Praktická část obsahuje představení společnosti Polivar, marketingový mix, SWOT analýzu, Porterův model pěti sil, PESTEL analýzu a marketingový průzkum, ze kterého v závěrečné části vyplývají doporučení na zlepšení minipivovaru.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing management in the selected microbrewery with the aim to propose a potential improvement. The theoretical part concentrates on the development of brewing, beer production and literary research for the marketing analysis. The practical part consists of the introduction of the company Polivar, marketing mix, SWOT analysis, Porter's five forces model, PESTEL analysis and marketing research, from which in the final part the recommendations for improvement of the microbrewery emerge.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Vypracujte doporučení pro zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Vypracujte doporučení pro zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybraném minipivovaru.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
HILL, Mark E. Marketing strategy: the thinking involved. 1st edition. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2013, 335 s. ISBN 978-1-4129-8730-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
HILL, Mark E. Marketing strategy: the thinking involved. 1st edition. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2013, 335 s. ISBN 978-1-4129-8730-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 27 bodů Oponent: Ing. Přemysl Mikšovský, MBA, 28 bodů
1. Bylo by výhodné pro minipivovar Polivar vařit vlastní nealkoholické pivo? zodpovězeno částečně
2. Bylo by vhodné zařadit do sortimentu piv i piva typu IPA nebo APA? zodpovězeno částečně
Otázky oponenta:
1. Která z navrhovaných doporučení mají největší šanci na realizaci? zodpovězeno zcela
2. Jaké další možnosti zlepšení vidí autor dle provedených analýz v oblasti komunikace a distribuce? zodpovězeno částečně