Internet přispěl k rychlému rozvoji marketingu. Internetový marketing a využívání sociálních sítí nabízí daleko více možností k propagaci firem než tradiční metody marketingu. Tyto možnosti je třeba znát a umět správně využívat. Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem, marketingem na sociálních sítích a jeho využitím ve společnosti XY.
Anotace v angličtině
The Internet has helped to fast development of marketing. Internet marketing and social networking offer much more possibilities to promote businesses than traditional marketing methods. These possibilities need to be known and used in the right way. This bachelor thesis deals with internet marketing, marketing on social networks and its use in the company XY.
Klíčová slova
marketing, internetová reklama, sociální média, sociální sítě, Facebook
Klíčová slova v angličtině
marketing, internet advertising, social media, social networks, Facebook
Rozsah průvodní práce
74 s. (96 481 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Internet přispěl k rychlému rozvoji marketingu. Internetový marketing a využívání sociálních sítí nabízí daleko více možností k propagaci firem než tradiční metody marketingu. Tyto možnosti je třeba znát a umět správně využívat. Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem, marketingem na sociálních sítích a jeho využitím ve společnosti XY.
Anotace v angličtině
The Internet has helped to fast development of marketing. Internet marketing and social networking offer much more possibilities to promote businesses than traditional marketing methods. These possibilities need to be known and used in the right way. This bachelor thesis deals with internet marketing, marketing on social networks and its use in the company XY.
Klíčová slova
marketing, internetová reklama, sociální média, sociální sítě, Facebook
Klíčová slova v angličtině
marketing, internet advertising, social media, social networks, Facebook
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky internetového marketingu se zaměřením na sociální sítě.
Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání sociálních sítí ve vybrané společnosti.
Vyhodnoťte výsledky získané analýzou a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení využití sociálních sítí ve vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky internetového marketingu se zaměřením na sociální sítě.
Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání sociálních sítí ve vybrané společnosti.
Vyhodnoťte výsledky získané analýzou a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení využití sociálních sítí ve vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
MACARTHY, Andrew. 500 social media marketing tips: essential advice, hints and strategy for business: Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram, Snapchat, LinkedIn, and more!. Updated. USA: CreateSpace, 2018, 228 s. ISBN 978-1-9838-0591-2.
SMITH, Mark. Social media marketing: Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA: CreateSpace, 2017, 194 s. ISBN 978-1-9765-4434-7.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
MACARTHY, Andrew. 500 social media marketing tips: essential advice, hints and strategy for business: Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram, Snapchat, LinkedIn, and more!. Updated. USA: CreateSpace, 2018, 228 s. ISBN 978-1-9838-0591-2.
SMITH, Mark. Social media marketing: Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA: CreateSpace, 2017, 194 s. ISBN 978-1-9765-4434-7.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Ottó Bartók. 18 bodů.
Můžete uvést krátké nákladové zhodnocení Vašich návrhů, které uvádíte v kapitole 8 (s.58)? Zodpovězeno částečně. Mohla byste uvést odpovědi na Vámi stanovené otázky v kapitole "Cíle a metody" (s. 10) a jak konkrétně Vám nalezení odpovědí na tyto otázky pomohlo v následujícím zpracování Vaší bakalářské práce? Zodpovězeno částečně. Jakým způsobem chcete měřit úspěšnost (přínos) Vašich doporučení? Zodpovězeno částečně. Budou Vaše doporučení realizována, případně která? Zodpovězeno částečně.
Oponent: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 15 bodů.
Jaká je cílová skupina prezentovaných doporučení v oblasti sociálních sítí vybrané společnosti a proč? Jaká je souvislost cílové skupiny s tématem BP? Zodpovězeno částečně. Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně.