Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. Podnik s názvem Vinárna pod Třešněmi poskytuje pohostinské služby v obci Slavkov ve Zlínském kraji. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingové komunikace a její součástí jsou také trendy dnešní doby - sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace a na marketingový výzkum prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Výstupy ze SWOT analýzy a kvantitativního průzkumu budou dále použity jako návrhy pro zlepšení Marketingové komunikace, která je hlavním cílem bakalářské práce. Jako žádoucí efekt bude v závislosti na úspěšně aplikovanou marketingovou komunikaci očekáváno zvýšení obratu podniku prostřednictvím nárůstu návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of selected company. The company named Vinárna pod Třešněmi provides restaurant service in Slavkov village situated in Zlin district. The theoretical part is focused on the field of marketing communication and also includes thee today´s trends - Social Networks. The practical part provides us an introduction with a current marketing communication and also marketing research which is proved by SWOT analysis and by the survey. The results from these investigations will be further used as suggestions for improving Marketing Communication, what is the main goal of Bacherol thesis. Depending on the successfully applied marketing communication, an increase the visitor number to the company will be expected.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, sociální sítě, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing research, social networks, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
98 s. (17216 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraného podniku. Podnik s názvem Vinárna pod Třešněmi poskytuje pohostinské služby v obci Slavkov ve Zlínském kraji. Teoretická část je zaměřena na oblast marketingové komunikace a její součástí jsou také trendy dnešní doby - sociální sítě. Praktická část se zaměřuje na analýzu současné marketingové komunikace a na marketingový výzkum prostřednictvím SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Výstupy ze SWOT analýzy a kvantitativního průzkumu budou dále použity jako návrhy pro zlepšení Marketingové komunikace, která je hlavním cílem bakalářské práce. Jako žádoucí efekt bude v závislosti na úspěšně aplikovanou marketingovou komunikaci očekáváno zvýšení obratu podniku prostřednictvím nárůstu návštěvnosti.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of selected company. The company named Vinárna pod Třešněmi provides restaurant service in Slavkov village situated in Zlin district. The theoretical part is focused on the field of marketing communication and also includes thee today´s trends - Social Networks. The practical part provides us an introduction with a current marketing communication and also marketing research which is proved by SWOT analysis and by the survey. The results from these investigations will be further used as suggestions for improving Marketing Communication, what is the main goal of Bacherol thesis. Depending on the successfully applied marketing communication, an increase the visitor number to the company will be expected.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, sociální sítě, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing research, social networks, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury vypracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingové komunikaci vybraného podniku.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte současný stav z pohledu marketingové komunikace.
Navrhněte návrhy pro zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury vypracujte teoretické poznatky vztahující se k marketingové komunikaci vybraného podniku.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik.
Analyzujte současný stav z pohledu marketingové komunikace.
Navrhněte návrhy pro zlepšení marketingové komunikace vybraného podniku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014, 84 s. ISBN 978-80-7464-670-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
MEERT, Brian. The complete guide to Facebook advertising. United States: Advertisemint, 2017, 369 s. ISBN 978-09-993-0840-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014, 84 s. ISBN 978-80-7464-670-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018, 285 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
MEERT, Brian. The complete guide to Facebook advertising. United States: Advertisemint, 2017, 369 s. ISBN 978-09-993-0840-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
Ne
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Ottó Bartók, 20 bodů
Oponent práce: Ing. Janka Vydrová, Ph.D., 21 bodů
Otázky vedoucí:
Byl nějaký z Vašich návrhů realizován samotnou restaurací? zodpovězeno zcela
Otázky oponent:
Jaká je vytíženost Vámi analyzované organizace (podniku) v průběhu jednotlivých dnů, časových etap dne? zodpovězeno zcela
dr. Dvorský - Kolik % tržeb tvoří víno? zodpovězeno částečně