Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu spolupráce vedoucích týmů v Kontaktním centru společnosti Komerční banka, a.s. a v návaznosti na výsledcích navrhnout možné úpravy současné spolupráce. Pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů byl zjištěn současný stav spolupráce a komunikace mezi jednotlivými útvary. Na základě poznatků a informací týkajících se způsobů komunikace a prostředků pro předávání informací napříč organizací, uvedených v teoretické části této práce, byly doporučeny úpravy současného systému spolupráce. Realizace těchto doporučení může příznivě ovlivnit komunikaci mezi vedoucími jednotlivých týmů a tím zároveň zkvalitnit práci jejich přímých podřízených a v neposlední řadě spokojenost klientů banky.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis was to perform an analysis of cooperation of team leaders of call center department of Komerční banka Inc. and to suggest possible adjustments of the cooperation in connection to the results. Current situation in terms of cooperation and communication among departments was discovered via questionnaires and personal interviews. Adjustments of current system of communication, will be found in theoretical part of the thesis were suggested based on findings and information of ways of communication and means of exchange of information within a company. Implementation of the adjustments can positively impact communication of team leaders and therefore improve the results of their direct subordinates and last but not least improve satisfaction of the clients of the bank.
Klíčová slova
pracovní vztahy, kvalita pracovních vztahů, kultivace pracovních vztahů, interní komunikace, formy interní komunikace, nástroje interní komunikace
Klíčová slova v angličtině
work relationships, quality of work relationships, cultivation of work relationships, internal communication, forms of internal communication, means of internal communication
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu spolupráce vedoucích týmů v Kontaktním centru společnosti Komerční banka, a.s. a v návaznosti na výsledcích navrhnout možné úpravy současné spolupráce. Pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů byl zjištěn současný stav spolupráce a komunikace mezi jednotlivými útvary. Na základě poznatků a informací týkajících se způsobů komunikace a prostředků pro předávání informací napříč organizací, uvedených v teoretické části této práce, byly doporučeny úpravy současného systému spolupráce. Realizace těchto doporučení může příznivě ovlivnit komunikaci mezi vedoucími jednotlivých týmů a tím zároveň zkvalitnit práci jejich přímých podřízených a v neposlední řadě spokojenost klientů banky.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis was to perform an analysis of cooperation of team leaders of call center department of Komerční banka Inc. and to suggest possible adjustments of the cooperation in connection to the results. Current situation in terms of cooperation and communication among departments was discovered via questionnaires and personal interviews. Adjustments of current system of communication, will be found in theoretical part of the thesis were suggested based on findings and information of ways of communication and means of exchange of information within a company. Implementation of the adjustments can positively impact communication of team leaders and therefore improve the results of their direct subordinates and last but not least improve satisfaction of the clients of the bank.
Klíčová slova
pracovní vztahy, kvalita pracovních vztahů, kultivace pracovních vztahů, interní komunikace, formy interní komunikace, nástroje interní komunikace
Klíčová slova v angličtině
work relationships, quality of work relationships, cultivation of work relationships, internal communication, forms of internal communication, means of internal communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma spolupráce mezi zaměstnanci a faktory, které ji ovlivňují.
Praktická část
Analyzujte současný stav spolupráce mezi vybranými útvary KB a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření pro zlepšení spolupráce mezi vybranými útvary.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma spolupráce mezi zaměstnanci a faktory, které ji ovlivňují.
Praktická část
Analyzujte současný stav spolupráce mezi vybranými útvary KB a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření pro zlepšení spolupráce mezi vybranými útvary.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of human resource management practice. 14th edition. London: New York, 2017, 738. ISBN 978-0-7494-7411-9.
BUJNA, Tomáš. Spojovat či rozdělovat?: [organizování, koordinování a sdílení informací]. Praha: Management Press, 2015, 251 s. ISBN 978-80-7261-278-9.
ČASTORÁL, Zdeněk. Strategický management změn a znalostí. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 216 s. ISBN 978-80-86723-94-5.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
PITRA, Zbyněk a Hana MOHELSKÁ. Management transferu znalostí: od prvního nápadu ke komerčně úspěšné inovaci. Praha: Professional Publishing, 2015, 336 s. ISBN 978-80-7431-145-1.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Armstrong's handbook of human resource management practice. 14th edition. London: New York, 2017, 738. ISBN 978-0-7494-7411-9.
BUJNA, Tomáš. Spojovat či rozdělovat?: [organizování, koordinování a sdílení informací]. Praha: Management Press, 2015, 251 s. ISBN 978-80-7261-278-9.
ČASTORÁL, Zdeněk. Strategický management změn a znalostí. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 216 s. ISBN 978-80-86723-94-5.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015, 399 s. ISBN 978-80-7261-288-8.
PITRA, Zbyněk a Hana MOHELSKÁ. Management transferu znalostí: od prvního nápadu ke komerčně úspěšné inovaci. Praha: Professional Publishing, 2015, 336 s. ISBN 978-80-7431-145-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jana Matošková, Ph.D. 19 bodů. Kolik času by podle Vás zabrala příprava KC bulletinu (viz kap. 7.3)? A jaký by měl být jeho rozsah? Zodpovězeno částečně. Jak probíhala v analyzovaných Kontaktních centrech příprava zaměstnanců na změnu - nutnost větší vzájemné spolupráce? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D. 23 bodů. Na str. 37 zmiňujete jeden z nástrojů etického řízení - whistleblowing. Prosím, stručně charakterizujte tento pojem a uveďte další etické nástroje (tradiční i moderní), které má KB implementovány a které využívá. Zodpovězeno částečně.