Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů vybrané gynekologické ordinace. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše týkající se daného tématu a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti pacientů s nabízenými službami vybrané gynekologické ordinace, včetně zhodnocení výsledků na základě provedené
analýzy. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu a také vlastního pozorování. Součástí bakalářské práce jsou taktéž doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané gynekologické ordinace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focuses on analysis of patient's satisfaction with services of chosen gynecologist surgery. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was elaborating of literary recherché according to the given topic and subsequent creation resources for practical part. The aim of the practical part was analysis of patient satisfaction with services of current state of chosen gynecologist surgery including evaluation of results. Scope of this part consists of qualitative and quantitative marketing research and respective observation.
Recommendations, which could lead to higher patient satisfaction of chosen
gynecologist center are also part of the work.
Klíčová slova
Marketing služeb, marketing v oblasti zdravotnictví, spokojenost zákazníka,
marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing of Services, Healthcare Marketing, Customer Satisfaction, Marketing
Research
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pacientů vybrané gynekologické ordinace. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše týkající se daného tématu a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti pacientů s nabízenými službami vybrané gynekologické ordinace, včetně zhodnocení výsledků na základě provedené
analýzy. V rámci této části bylo využito především kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu a také vlastního pozorování. Součástí bakalářské práce jsou taktéž doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami vybrané gynekologické ordinace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focuses on analysis of patient's satisfaction with services of chosen gynecologist surgery. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was elaborating of literary recherché according to the given topic and subsequent creation resources for practical part. The aim of the practical part was analysis of patient satisfaction with services of current state of chosen gynecologist surgery including evaluation of results. Scope of this part consists of qualitative and quantitative marketing research and respective observation.
Recommendations, which could lead to higher patient satisfaction of chosen
gynecologist center are also part of the work.
Klíčová slova
Marketing služeb, marketing v oblasti zdravotnictví, spokojenost zákazníka,
marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Marketing of Services, Healthcare Marketing, Customer Satisfaction, Marketing
Research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na oblast spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané gynekologické ordinace.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou gynekologickou ordinaci vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na oblast spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spokojenosti pacientů se službami vybrané gynekologické ordinace.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou gynekologickou ordinaci vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Miroslav. Ekonomika zdraví: sociální, ekonomické a právní aspekty péče o zdraví. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2010, 223 s. ISBN 978-80-7357-503-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: příručka pro praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Miroslav. Ekonomika zdraví: sociální, ekonomické a právní aspekty péče o zdraví. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2010, 223 s. ISBN 978-80-7357-503-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
SLOUKA, David. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení: příručka pro praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 144 s. ISBN 978-80-271-0469-7.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, PhD., 25 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Miroslava Chovancová, CSc.., 25 bodů
Otázky vedoucí:
1. Jaké z navržených doporučení pro vybranou gynekologickou ordinaci považuje
studentka za nejvíce přínosné? gynekologické ordinace, jaké byly případné reakce?
Otázky oponent:
1. V doporučeních uvádíte instalaci rádia a wifi do čekárny ordinace. zodpovězeno zcela
Jak byste zajistila lepší lékařskou osvětu v čekárně ordinace?
Další otázky:
doc. Tučková - Jakou stanici byste doporučila pouštět v rádiu? Jak Vás napadlo tohle téma? zodpovězeno zcela
dr. Horáková - Jaká je průměrná doba strávená v čekárně? zodpovězeno zcela
dr. Dvorský - Kolik dnů jste byla v čekárně a vyplňovala jste dotazníky s pacientkami? zodpovězeno zcela