Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s vybranou společností. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na téma vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části bakalářské práce. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků s vybranou společností.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the selected company. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literary search on the topic related to the area of customer satisfaction and the subsequent formulation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was to analyze the current state of customers satisfaction with the services provided in the selected company through chosen strategic marketing analyzes and quantitative marketing research realized by survey. A constituent of the bachelor thesis are also recommendations, which are focused on improving the current state of customer satisfaction with the selected company.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s vybranou společností. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na téma vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro zpracování praktické části bakalářské práce. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti prostřednictvím vybraných strategických marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu uskutečněného pomocí dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků s vybranou společností.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the selected company. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literary search on the topic related to the area of customer satisfaction and the subsequent formulation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was to analyze the current state of customers satisfaction with the services provided in the selected company through chosen strategic marketing analyzes and quantitative marketing research realized by survey. A constituent of the bachelor thesis are also recommendations, which are focused on improving the current state of customer satisfaction with the selected company.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení ke zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků s vybranou společností.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k oblasti spokojenosti zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodná doporučení ke zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků s vybranou společností.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integratedadvertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: PearsonEducation, 2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integratedadvertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: PearsonEducation, 2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 25 bodů. Které z navržených doporučení pro vybranou společnost považuje studentka za nejvíce přínosné? Zodpovězeno částečně. Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s majiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Janka Vydrová, Ph.D. 21 bodů. Jaké podniky jsou vybrány do Benchmarkingu? Jsou to nejsilnější konkurenti? Zodpovězeno částečně. Jak reálná je příležitost - zrušení EET a snížení sazby DPH? Má význam pro firmu, aby se touto příležitostí zabývala? Zodpovězeno částečně.