Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše věnující se zejména problematice marketingu, marketingového mixu a zároveň byla vypracována teoretická východiska související se zpracováním části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. K tomu byly využity vybrané marketingové analýzy, kvalitativní marketingový výzkum v podobě polo-standardizovaných interview s představiteli vybrané společnosti a také kvantitativní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing mix in a selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literal research dealing mainly with marketing, marketing mix and at the same time it was prerequisite for practical part. The aim of the practical part was to analyze the current state of the marketing mix of the selected company. For this purpose were used selected marketing analyzes, qualitative marketing research in the form of semi-standardized interviews with representatives of the selected company and also quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Part of the thesis is also recommendations that are focused on improving the current state of the marketing mix in the selected company.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše věnující se zejména problematice marketingu, marketingového mixu a zároveň byla vypracována teoretická východiska související se zpracováním části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. K tomu byly využity vybrané marketingové analýzy, kvalitativní marketingový výzkum v podobě polo-standardizovaných interview s představiteli vybrané společnosti a také kvantitativní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing mix in a selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literal research dealing mainly with marketing, marketing mix and at the same time it was prerequisite for practical part. The aim of the practical part was to analyze the current state of the marketing mix of the selected company. For this purpose were used selected marketing analyzes, qualitative marketing research in the form of semi-standardized interviews with representatives of the selected company and also quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Part of the thesis is also recommendations that are focused on improving the current state of the marketing mix in the selected company.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na oblast marketingového mixu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu nástrojů marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na oblast marketingového mixu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro vybranou společnost vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu nástrojů marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea Servis, 2014, 104 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
HORÁKOVÁ, Helena. Marketingové strategie. 1. vyd. Praha: Idea Servis, 2014, 104 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 25 bodů.
Jaké z navržených doporučení pro vybranou společnost považuje student za nejvíce přínosné? Zodpovězeno částečně.
Měl již student možnost projednat svá doporučení s majitelkou vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně.
Oponent: Mgr. Miroslav Motyčka. 23 bodů.
Byly po vypracování práce realizovány navrhované zlepšení? Pokud ano, lze vyhodnotit, jestli znamenaly předpokládaný přínos? Zodpovězeno částečně.