Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvořit novou vizuální identitu malého
pivovaru Koníček. Ve své teoretické práci se zaměřuji na výzkum jednotlivých vizuálních identit velkých i drobných pivovarů, ze kterých jsem analyzovala jejich vizuální jazyk, který mi pomohl v tvorbě praktické části, kde píšu o pracovním postupu své závěrečné práce.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis was to create a new visual identity of the small brewery Koní-ček. In my theoretical work, I focus on the research of individual visual identities of large and small breweries, from which I analyzed their visual language, which helped me in the creation of the practical part, where I write about the workflow of my final work.
Klíčová slova
pivo, pivovar, vizuální identita, logo
Klíčová slova v angličtině
beer, brewery, visual identity, logo
Rozsah průvodní práce
129 s. (107 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvořit novou vizuální identitu malého
pivovaru Koníček. Ve své teoretické práci se zaměřuji na výzkum jednotlivých vizuálních identit velkých i drobných pivovarů, ze kterých jsem analyzovala jejich vizuální jazyk, který mi pomohl v tvorbě praktické části, kde píšu o pracovním postupu své závěrečné práce.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis was to create a new visual identity of the small brewery Koní-ček. In my theoretical work, I focus on the research of individual visual identities of large and small breweries, from which I analyzed their visual language, which helped me in the creation of the practical part, where I write about the workflow of my final work.
Klíčová slova
pivo, pivovar, vizuální identita, logo
Klíčová slova v angličtině
beer, brewery, visual identity, logo
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 7/2018) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: výzkum vizuálních identit a propagace různých pivovarů a jejich produktů
2. Praktická část: vizuální identita minipivovaru Koníček
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 7/2018) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků práce v pevné vazbě (v jedné z nich bude vlepeno CD) a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: výzkum vizuálních identit a propagace různých pivovarů a jejich produktů
2. Praktická část: vizuální identita minipivovaru Koníček
Seznam doporučené literatury
Stanislav Bernard: Tvrdohlavý muž
James Watt: Punkové podnikání: Proti všem pravidlům
Ondřej Kafka a Michal Kotyza: Logo & corporate identity
Julius Widedmann: Logo design
Pavel Hrach, Rostislav Vaněk: Logo
Seznam doporučené literatury
Stanislav Bernard: Tvrdohlavý muž
James Watt: Punkové podnikání: Proti všem pravidlům
Ondřej Kafka a Michal Kotyza: Logo & corporate identity
Julius Widedmann: Logo design
Pavel Hrach, Rostislav Vaněk: Logo
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prezentace a zůvodnění záměru bylo velmi obsáhlé. MgA. Kajnar - dotaz: proces od zadání k definitivnímu tvaru a zásahy zákazníka. Dr Illík - připomínka: barevnost je poněkud mdlá. doc. Mrowczyk - názor: forma stylizace zvířat je málo přesvědčivá. MgA. Wolf a doc. Noga - dotazy: jak udržet komplexnost vizuálu u malé rodinné firmy. Studentka dobře argumentuje a umí obhájit své názory.