Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace vybrané cestovní kanceláře. Prostřednictvím internetové reklamy, sociálních sítí a dalších marketingových nástrojů byl vytvořen projekt, který má cestovní kanceláři pomoct s návštěvností webových stránek, zvýšením prodeje produktů a povědomí veřejnosti.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the improvement of marketing communication of a selected travel agency. Through internet advertising, social networks and other marketing tools was created the project, which supposed to help to the travel agency with an attendance of websites, increase of the product sale and public awareness.
internet advertisement, marketing communication, marketing mix, social networks, tourism, travel agency
Rozsah průvodní práce
102 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace vybrané cestovní kanceláře. Prostřednictvím internetové reklamy, sociálních sítí a dalších marketingových nástrojů byl vytvořen projekt, který má cestovní kanceláři pomoct s návštěvností webových stránek, zvýšením prodeje produktů a povědomí veřejnosti.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the improvement of marketing communication of a selected travel agency. Through internet advertising, social networks and other marketing tools was created the project, which supposed to help to the travel agency with an attendance of websites, increase of the product sale and public awareness.
internet advertisement, marketing communication, marketing mix, social networks, tourism, travel agency
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů proveďte literární rešerši týkající se cestovních kanceláří, vybrané destinace a marketingového mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou cestovní kancelář.
Analyzujte potenciální cílovou skupinu klientů pomocí vybraných analytických metod.
Na základě výsledků analýzy vytvořte marketingový projekt pro cestovní kancelář se zaměřením na oslovení a získání nových klientů.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů proveďte literární rešerši týkající se cestovních kanceláří, vybrané destinace a marketingového mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte vybranou cestovní kancelář.
Analyzujte potenciální cílovou skupinu klientů pomocí vybraných analytických metod.
Na základě výsledků analýzy vytvořte marketingový projekt pro cestovní kancelář se zaměřením na oslovení a získání nových klientů.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Sara ROSENGREN. Marketing. Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2017, 732 s. ISBN 978-0-19-874853-3. COOK, Roy A., Cathy H. C. HSU a Lorraine L. TAYLOR. Tourism: the business of hospitality and travel. Seventh edition. Harlow: Pearson, 2018, 448 s. ISBN 978-1-292-22167-0. GRASSEOVÁ, Monika, Radek DUBEC a David ŘEHÁK. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. 2. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 325 s. ISBN 978-80-265-0032-2. KRUPP, Michael. Dějiny státu Izrael: od založení do dneška (1948-2013). Praha: Vyšehrad, 2013, 207 s. Moderní dějiny. ISBN 978-80-7429-295-8. ZELENKA, Josef. Cestovní ruch - marketing. Vyd. 3., přeprac. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, 247 s. ISBN 978-80-7435-543-1.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Sara ROSENGREN. Marketing. Fourth edition. Oxford: Oxford University Press, 2017, 732 s. ISBN 978-0-19-874853-3. COOK, Roy A., Cathy H. C. HSU a Lorraine L. TAYLOR. Tourism: the business of hospitality and travel. Seventh edition. Harlow: Pearson, 2018, 448 s. ISBN 978-1-292-22167-0. GRASSEOVÁ, Monika, Radek DUBEC a David ŘEHÁK. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. 2. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 325 s. ISBN 978-80-265-0032-2. KRUPP, Michael. Dějiny státu Izrael: od založení do dneška (1948-2013). Praha: Vyšehrad, 2013, 207 s. Moderní dějiny. ISBN 978-80-7429-295-8. ZELENKA, Josef. Cestovní ruch - marketing. Vyd. 3., přeprac. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, 247 s. ISBN 978-80-7435-543-1.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D., 22 bodů
Oponent práce: Ing. Karel Slinták, Ph.D., 22 bodů
Ot. vedoucí:
1. Kto bude mať na starosti jednotlivé činnosti a aká bude ich cena? zodpovězeno částečně
2. Aký odhadujete nárast tržieb v súvislosti s novo zavedenými nástrojmi MK? zodpovězeno částečně
Ot. oponent:
1. Jak jste přišla na počet potencionálních klientů v počtu 94 tis. pro věkovou skupinu 25-40 let? zodpovězeno částečně
2. Jak se projeví nová marketingová komunikace na výnosovou oblast podniku v roce 2021? zodpovězeno částečně
doc. Martinovičová - SWOT analýza - konkretizace.zodpovězeno částečně
doc. Švarcová - Dotazníkové šetření zaměřené na Slovensko. zodpovězeno částečně