Tato bakalářská práce má za úkol analyzovat silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby vybraných konkurenčních hotelů z regionu Znojemska. V teoretické části jsou objasněny pojmy související se SWOT analýzou, definice služeb a marketingem cestovního ruchu, včetně nových trendů v této oblasti. V praktické části je provedena SWOT analýza na základě vyplněných dotazníků od managementu daných hotelů a je provedeno jejich srovnání a doporučení pro každý z nich. V praktické části je také návrh projektu na hotel, jenž by obstojně konkuroval skutečným hotelům.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis has to analyze strengths and weaknesses, opportunities and threats of selected competitive hotels from Znojmo’s region. In the theoretical part are explained concepts related with SWOT analysis, definition of the services and tourism, including new trends in this section. In the practical part is made SWOT analysis on the base of filled in answer sheets from management of the selected hotels and they have been sorted by score and there has been given recommendation for each of them too. In the practical part is also a project of a hotel that would compete to the real hotels.
Tato bakalářská práce má za úkol analyzovat silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby vybraných konkurenčních hotelů z regionu Znojemska. V teoretické části jsou objasněny pojmy související se SWOT analýzou, definice služeb a marketingem cestovního ruchu, včetně nových trendů v této oblasti. V praktické části je provedena SWOT analýza na základě vyplněných dotazníků od managementu daných hotelů a je provedeno jejich srovnání a doporučení pro každý z nich. V praktické části je také návrh projektu na hotel, jenž by obstojně konkuroval skutečným hotelům.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis has to analyze strengths and weaknesses, opportunities and threats of selected competitive hotels from Znojmo’s region. In the theoretical part are explained concepts related with SWOT analysis, definition of the services and tourism, including new trends in this section. In the practical part is made SWOT analysis on the base of filled in answer sheets from management of the selected hotels and they have been sorted by score and there has been given recommendation for each of them too. In the practical part is also a project of a hotel that would compete to the real hotels.
Vyberte oblast s hotely a uveďte důvod volby. Sestavte dotazník pro hotelový management. Na základě dat z dotazníků hotely porovnejte. Sestavte pořadí a navrhněte takový projekt hotelu v dané oblasti, který by konkuroval existujícím hotelům.
Zásady pro vypracování
Vyberte oblast s hotely a uveďte důvod volby. Sestavte dotazník pro hotelový management. Na základě dat z dotazníků hotely porovnejte. Sestavte pořadí a navrhněte takový projekt hotelu v dané oblasti, který by konkuroval existujícím hotelům.
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kramářová
Co je to swot analýza?
Ing. Hajný
Bude Vámi navrhovaný hotel mít dostatečnou klientelu?
Na otázky odpověděl student vyčerpávajícím způsobem. Prokázal, že dovede logicky myslet a samostatně řešit problém.