Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum a SWOT analýza. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část pojednává o analýzách marketingového mixu, ze kterých jsou vyvozeny závěry a doporučení pro danou společnost.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on the analysis of a marketing mix of a selected company. The main aim of this work is to find out if customers of a selected company are satisfied with the provided services. This bachelor's thesis is consisting of 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on marketing, a marketing mix in the companies offering services, the definition of wellness, marketing research and also SWOT analysis. Conclusion of the theoretical part defines the main aim, partial aims, questions of research and methods of research. The practical part deals with the analyses of a marketing mix from which conclusions and recommendations for the chosen company are derived.
Bakalářská práce pojednává o analýza marketingového mixu u vybrané společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou zákazníci vybrané společnosti spokojeni s nabízenými službami. Tato práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix u společností, co nabízí služby, co je to wellness, ale také marketingový výzkum a SWOT analýza. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, dílčí cíle, výzkumné otázky a výzkumné metody. Praktická část pojednává o analýzách marketingového mixu, ze kterých jsou vyvozeny závěry a doporučení pro danou společnost.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is focused on the analysis of a marketing mix of a selected company. The main aim of this work is to find out if customers of a selected company are satisfied with the provided services. This bachelor's thesis is consisting of 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on marketing, a marketing mix in the companies offering services, the definition of wellness, marketing research and also SWOT analysis. Conclusion of the theoretical part defines the main aim, partial aims, questions of research and methods of research. The practical part deals with the analyses of a marketing mix from which conclusions and recommendations for the chosen company are derived.
Literární rešerše odborné literatury a zdrojů k problematice nastavení marketingového mixu u společností poskytujících služby
Formulace cílů, metod a výzkumných otázek práce
Analýza stávajícího marketingového mixu společnosti, konkurenční analýza a realizace primárního šetření
Shrnutí výsledků analýz a formulace závěrů
Doporučení pro zefektivnění marketingu ve firmě
Zásady pro vypracování
Literární rešerše odborné literatury a zdrojů k problematice nastavení marketingového mixu u společností poskytujících služby
Formulace cílů, metod a výzkumných otázek práce
Analýza stávajícího marketingového mixu společnosti, konkurenční analýza a realizace primárního šetření
Shrnutí výsledků analýz a formulace závěrů
Doporučení pro zefektivnění marketingu ve firmě
Seznam doporučené literatury
Grönroos, Christian. 2000. Service Management and Marketing: A Customer Relationship Management Approach. 2nd ed. Chichester: John Wiley.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2016. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson.
Percy, Larry, and Richard H. Elliott. 2016. Strategic Advertising Management. 5th ed. New York: Oxford University Press.
Tahal, Radek. 2017. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Prague: Grada.
West, Douglas C., John Ford, and Essam Ibrahim. 2015. Strategic Marketing: Creating Competitive Advantage. 3rd ed. New York: Oxford University Press.
Seznam doporučené literatury
Grönroos, Christian. 2000. Service Management and Marketing: A Customer Relationship Management Approach. 2nd ed. Chichester: John Wiley.
Kotler, Philip, and Kevin Lane Keller. 2016. Marketing Management. 15th ed. Boston: Pearson.
Percy, Larry, and Richard H. Elliott. 2016. Strategic Advertising Management. 5th ed. New York: Oxford University Press.
Tahal, Radek. 2017. Marketingový výzkum: Postupy, metody, trendy. Prague: Grada.
West, Douglas C., John Ford, and Essam Ibrahim. 2015. Strategic Marketing: Creating Competitive Advantage. 3rd ed. New York: Oxford University Press.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svou bakalářskou práci. Po přečtení posudků členové komise položili následující otázky:
You evaluate your competitors' communication according to their presence on social networks. How do you prove that their communication on them is effective? Is it enough to have only profiles on all social networks?
Will the proposed recommendation be implemented?
Have you prepared a financial plan of your recommendations?
Which part of the recommendations is crucial?
Have you thought of attracting foreign customers (Russians, Ukrainians)? The website is only in Czech and English.