Diplomová práce je zaměřena na zaváděcí marketingovou kampaň ve vybrané společnosti, která bude uvedena na trh. Cílem této práce bylo navrhnout marketingovou kampaň, která zvýší povědomí o nové svatební společnosti. Teoretická část byla zaměřena na shrnutí lite-rární rešerše, která se zabývala především informacemi o marketingovém mixu, komunikaci a kampani. Následně byly zpracovány východiska pro zpracování praktické části, jejímž cílem byla situační analýza, kvantitativní výzkum pomocí dotazníku a analýza silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě zjištěných informací z analýz byla navrh-nuta v projektové části práce zaváděcí marketingová kampaň pro podporu zvýšení pově-domí o značce. Tento projekt obsahuje tvorbu webové stránky a účast na svatebním veletr-hu a byl podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on an introductory marketing campaign in a selected com-pany, which will be launched on the market. The aim of this work was to design a market-ing campaign that will increase awareness of the new wedding company. The theoretical part was focused on a summary of literary research, which dealt mainly with information about marketing mix, communication and campaigns. Subsequently, the starting points for the elaboration of the practical part were developed, the aim of which was situation analy-sis, quantitative research using a questionnaire and analysis of strengths, weaknesses, op-portunities and threats. Based on the information obtained from the analyses, an introduc-tory marketing campaign was designed in the project part of the work to support the in-crease of brand awareness. This project includes the creation of a website and participation in the wedding trade fair and was underwent risk, expense and time analyses.
Klíčová slova
marketingový mix, služba, marketingová komunikace, zaváděcí kampaň, reklama a propagace, svatební společnost
Diplomová práce je zaměřena na zaváděcí marketingovou kampaň ve vybrané společnosti, která bude uvedena na trh. Cílem této práce bylo navrhnout marketingovou kampaň, která zvýší povědomí o nové svatební společnosti. Teoretická část byla zaměřena na shrnutí lite-rární rešerše, která se zabývala především informacemi o marketingovém mixu, komunikaci a kampani. Následně byly zpracovány východiska pro zpracování praktické části, jejímž cílem byla situační analýza, kvantitativní výzkum pomocí dotazníku a analýza silných, slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Na základě zjištěných informací z analýz byla navrh-nuta v projektové části práce zaváděcí marketingová kampaň pro podporu zvýšení pově-domí o značce. Tento projekt obsahuje tvorbu webové stránky a účast na svatebním veletr-hu a byl podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on an introductory marketing campaign in a selected com-pany, which will be launched on the market. The aim of this work was to design a market-ing campaign that will increase awareness of the new wedding company. The theoretical part was focused on a summary of literary research, which dealt mainly with information about marketing mix, communication and campaigns. Subsequently, the starting points for the elaboration of the practical part were developed, the aim of which was situation analy-sis, quantitative research using a questionnaire and analysis of strengths, weaknesses, op-portunities and threats. Based on the information obtained from the analyses, an introduc-tory marketing campaign was designed in the project part of the work to support the in-crease of brand awareness. This project includes the creation of a website and participation in the wedding trade fair and was underwent risk, expense and time analyses.
Klíčová slova
marketingový mix, služba, marketingová komunikace, zaváděcí kampaň, reklama a propagace, svatební společnost
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se zaváděcí marketingové kampaně.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte východiska pro projekt.
Vypracujte projekt včetně analýzy rizik, nákladů a časové analýzy a proveďte zhodnocení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se zaváděcí marketingové kampaně.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a formulujte východiska pro projekt.
Vypracujte projekt včetně analýzy rizik, nákladů a časové analýzy a proveďte zhodnocení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 2018, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PERCY, Larry. Strategic integrated marketing communications. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 2018, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: Dr. Kramoliš 22b:Jaké lze předpokládat změny v projektu a případné komplikace v rámci současné krize COVID-19? Zodpovězeno zcela.
Oponent: doc. Kubík 21b: Má tahle nově vstupující společnost na trh představu o své další strategii? Nejsou náklady projektu ve výši 67 tis. Kč podhodnoceny? Kde může nově vznikají společnost získat další finanční prostředky? Zodpovězeno zcela.
doc. Gergar: Co to je svatební veletrh? Zodpovězeno zcela.
doc. Pilík:
Dr. Vydrová: Jak jste již získala reference společnosti? Zodpovězeno zcela.
Dr. Kolčavová:
Dr. Kramoliš: