Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace ve firmě
Bricol s. r. o.. Cílem této diplomové práce je dostat firmu do podvědomí široké veřejnosti
a získání nových zákazníků. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky, které byly apli-kovány při zpracování praktické části diplomové práce. V praktické části jsou realizované tyto analýzy: PEST analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace firmy a SWOT analýza. Na základě vyhodnocených analýz je navržen projekt na zlepšení nynější marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na online nástroje marketingové komunikace jako jsou sociální sítě, blogy, copywriting a PPC reklama. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improving marketing communication in the company Bricol s.r.o. The aim of this thesis is to get into the awareness of the general public and gain the new customers. The work is based on the identified theoretical knowledge, which were applied in the development of the practical part of the thesis. In the practical part, the following analyses are performed: PEST analysis, Porter analysis, analysis of the current state of marketing communication of the company and SWOT ana-lysis. Based on the eva-luation of the analyses, a project is proposed to improve the current marketing communica-tion. The project focuses on online marketing communication tools such as social networks, blogs, copywriting and PPC advertising. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, internetový marketing, sociální sítě, blog, analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, marketing communication tools, internet marketing, social networks, blog, analysis
Rozsah průvodní práce
90 s. (126 885 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace ve firmě
Bricol s. r. o.. Cílem této diplomové práce je dostat firmu do podvědomí široké veřejnosti
a získání nových zákazníků. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky, které byly apli-kovány při zpracování praktické části diplomové práce. V praktické části jsou realizované tyto analýzy: PEST analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace firmy a SWOT analýza. Na základě vyhodnocených analýz je navržen projekt na zlepšení nynější marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na online nástroje marketingové komunikace jako jsou sociální sítě, blogy, copywriting a PPC reklama. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on improving marketing communication in the company Bricol s.r.o. The aim of this thesis is to get into the awareness of the general public and gain the new customers. The work is based on the identified theoretical knowledge, which were applied in the development of the practical part of the thesis. In the practical part, the following analyses are performed: PEST analysis, Porter analysis, analysis of the current state of marketing communication of the company and SWOT ana-lysis. Based on the eva-luation of the analyses, a project is proposed to improve the current marketing communica-tion. The project focuses on online marketing communication tools such as social networks, blogs, copywriting and PPC advertising. The whole project is subjected to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, internetový marketing, sociální sítě, blog, analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, marketing communication tools, internet marketing, social networks, blog, analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Bricol s.r.o.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DORČÁK, Peter, 2012. eMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. 1., vyd. Prešov: EZO, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
FILL, Chris, 2013. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
HORŇÁK, Pavel, 2018. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 398 s. ISBN 978-80-87500-94-1.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PERCY, Larry, 2018. Strategic integrated marketing communications. Third edition. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
Seznam doporučené literatury
DORČÁK, Peter, 2012. eMarketing: ako osloviť zákazníka na internete. 1., vyd. Prešov: EZO, 125 s. ISBN 978-80-970564-4-5.
FILL, Chris, 2013. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
HORŇÁK, Pavel, 2018. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 398 s. ISBN 978-80-87500-94-1.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
PERCY, Larry, 2018. Strategic integrated marketing communications. Third edition. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 305 s. ISBN 978-1-138-05832-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc., 23 bodů
Oponent práce: Ing. Jana Matošková, Ph.D., 17 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Kdo budou cílové skupiny, na které bude marketingová komunikace nasměrována? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Nepociťuje firma v současné době po pandemii Covid-19 pokles poptávky, neboť např. z hlediska výroby láhví pro vinaře se dá očekávat pokles, protože poměrně dlouhou dobu byly uzavřeny restaurační zařízení? Co lze s nastalou situací provést? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Jak souvisí produkty či činnost firmy a to, že městští lidé vyhledávají krásu venkova (reakce na text na s. 39)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Jaký vnímáte rozdíl mezi standardizovaným a nestandardizovaným interview? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Jak jsou obecně ve SWOT analýze definovány příležitosti a hrozby? Které z těch, co uvádíte na s. 56, tuto definici nesplňují? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
4) Proč navrhujete firmě profil právě na LinkedIn? Jaké je zaměření této sítě? Mají zaměstnanci na této síti svůj profil? ZODPOVĚZENO ZCELA
5) Podle informace na s. 36 firma působí nejen jako maloobchod, ale i jako velkoobchod. Kdo tvoří pro firmu větší segment - zákazníci B2B či zákazníci B2C? ZODPOVĚZENO ZCELA
6) Vysvětlete větu {'{'{&x2026;sledovatelie si zle vyložia reklamnú kampaň{&x2026;{'{' (s. 80). Jak si ji tedy konkrétně mohou vysvětlit, že to budete pokládat za špatný výklad? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Ing. Monika Horáková, Ph.D., Nebude lepší zaměřit se na B2B trh, když je pro firmu ziskovější? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Ing. Monika Horáková, Ph.D., Je firma v něčem unikátní oproti konkurenci? ZODPOVĚZENO ZCELA}