Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s r. o. se zaměřením na sociální média. Teoretická část je rešerší odborné literatury a relevantních zdrojů, které se vztahují k tematice práce, což je vlastně cílem této části. V druhé polovině práce jsou pak teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejprve je představena vybraná firma - Olimpex, spol. s r. o., poté je vyhodnocena efektivita marketingové komunikace za využití analýzy PESTLE, Porterovy i SWOT ana-lýzy. Výsledky slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master's thesis is focused on improving marketing communication of the company Olimpex, spol. s r. o. emphasizing social media. The theoretical part is a review of scientific literature and other relevant resources related to the topic and that is also the aim of this part. In the other part of the thesis the finding is applied. First it introduces Olimpex, spol. s r. o. and efficiency of its marketing communi-cation is analyzed by using PESTE, Porter's and SWOT analysis. Results serve as a basis for drawing up the project part. Ultimately the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s r. o. se zaměřením na sociální média. Teoretická část je rešerší odborné literatury a relevantních zdrojů, které se vztahují k tematice práce, což je vlastně cílem této části. V druhé polovině práce jsou pak teoretické poznatky aplikovány do praxe. Nejprve je představena vybraná firma - Olimpex, spol. s r. o., poté je vyhodnocena efektivita marketingové komunikace za využití analýzy PESTLE, Porterovy i SWOT ana-lýzy. Výsledky slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master's thesis is focused on improving marketing communication of the company Olimpex, spol. s r. o. emphasizing social media. The theoretical part is a review of scientific literature and other relevant resources related to the topic and that is also the aim of this part. In the other part of the thesis the finding is applied. First it introduces Olimpex, spol. s r. o. and efficiency of its marketing communi-cation is analyzed by using PESTE, Porter's and SWOT analysis. Results serve as a basis for drawing up the project part. Ultimately the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace s důrazem na sociální média.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s.r.o.
Vypracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s.r.o.
Podrobte projekt nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace s důrazem na sociální média.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s.r.o.
Vypracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace firmy Olimpex, spol. s.r.o.
Podrobte projekt nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. 1st edition. Milton: John Wiley and Sons Australia, 2018, 243 s. ISBN 9780730345770.
GREVAL, Dhruv a Michael LEVY. Marketing. 6th edition. New York: McGraw Hill, 2018, 678 s. ISBN 978-1259709074.
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. 1st edition. Milton: John Wiley and Sons Australia, 2018, 243 s. ISBN 9780730345770.
GREVAL, Dhruv a Michael LEVY. Marketing. 6th edition. New York: McGraw Hill, 2018, 678 s. ISBN 978-1259709074.
HALADA, Jan, ed. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Tomancová 17b
Na str. 45 uvádíte, že společnost provozuje e-shop, kde je možné využít zákaznickou linku a skrze telefonistku vytvořit rychlou objednávku. To je stejná osoba jako jediný zaměstnanec společnosti? Zodpovězeno zcela
V práci není zmínka o tom, kde probíhá výroba? Zodpovězeno zcela
Oponent práce: Ing. Bejtkovský 15b
Z jakého důvodu nebyly využity zmíněné monografické publikace při zpracování diplomové práce, které jsou součástí oficiálního zadání diplomové práce? Zodpovězeno zcela
V jaké fázi je nyní realizace projektu zaměřeného na oblast marketingové komunikace vybraného e-shopu? Objevily se nějaké faktory či proměnné, se kterými nebylo v průběhu zpracování projektu počítáno? Případně jak byly vyřešeny? Zodpovězeno zcela
Doc. Kubíčková
Mají něco společného s Natureland značkou? Zodpovězeno zcela
Doc. Staňková
Jaká je stávající se možnost se dozvědět se o této společnosti? Zodpovězeno zcela
Doc. Vydrová
Jaký je vlastnický poměr jednatelů ve společnosti? Zodpovězeno zcela
Mgr. Kramoliš
Uvádíte někde riziko, že celková kampaň bude mít špatný dopad? Zodpovězeno zcela