Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování projektové části. Prvním bodem analytické části je představení organizace. Následně je zpracována analýza její současné situace. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. Závěrečná projektová část vychází z předešlých částí a jejím cílem je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis aims for improving marketing communication of family center Heřmánek. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The practical part is further split into analytic and project part. The theoretical part describes marketing communication with a focus on non-profit sector and individual tools of marketing communication. The theoretical part is used as a base for carrying out the project part. First point of the analytical part is introduction of the organization. Following is an analysis of its current situation. Likewise, marketing research dealing with mapping of the public awareness of organization is implemented. The final project part is based on previous sections, and its aim is to create a project to improve marketing communication. After that, the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketing, komunikační mix, SWOT analýza, reklama, nezisková organizace, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication mix, SWOT analysis, promotion, non-profit organization, service marketing
Rozsah průvodní práce
101 s. (151 168 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci s důrazem na neziskový sektor a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Teoretická část slouží jako podklad pro vypracování projektové části. Prvním bodem analytické části je představení organizace. Následně je zpracována analýza její současné situace. Rovněž je proveden marketingový výzkum zabývající se průzkumem povědomí veřejnosti o organizaci. Závěrečná projektová část vychází z předešlých částí a jejím cílem je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis aims for improving marketing communication of family center Heřmánek. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The practical part is further split into analytic and project part. The theoretical part describes marketing communication with a focus on non-profit sector and individual tools of marketing communication. The theoretical part is used as a base for carrying out the project part. First point of the analytical part is introduction of the organization. Following is an analysis of its current situation. Likewise, marketing research dealing with mapping of the public awareness of organization is implemented. The final project part is based on previous sections, and its aim is to create a project to improve marketing communication. After that, the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Marketing, komunikační mix, SWOT analýza, reklama, nezisková organizace, marketing služeb
Klíčová slova v angličtině
Marketing, communication mix, SWOT analysis, promotion, non-profit organization, service marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v Rodinném centru Heřmánek.
Na základě současného stavu marketingové komunikace navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v Rodinném centru Heřmánek.
Na základě současného stavu marketingové komunikace navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace Rodinného centra Heřmánek.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13th ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BAČŮVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. 6th ed. Boston: Pearson, 2016, 344 s. ISBN 978-1-292-09314-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622- 8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. 13th ed. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BAČŮVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. 6th ed. Boston: Pearson, 2016, 344 s. ISBN 978-1-292-09314-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622- 8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D. 20b
Ve SWOT analýze uvádíte jako příležitost spolupráci se slevovými portály - vysvětlete. Dala by se využít propagaci Rodinného centra kabelové televize?? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D 21b
Z jakého důvodu je ekonomická náročnost založení a následného pravidelného vedení, aktualizace a celkové správy sociální sítě Instagram ve výši 0 CZK? Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli Rodinného centra Heřmánek, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky k obhajobě DP
doc. Březinová:
Když dáváte fotky na internet, máte to schváleno od rodičů? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
dr. Vydrová:
Máte 130 respondentů, jaká je procento složení návštěvníků centra? Máte zde 41 mužů, ale do cetra moc mužů nechodí. Jaká je kapacita centra a její využití? Kdo je uživatel instagramu? V čem je děcké centrum Krokodýl tak odlišný od vašeho centra? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
dr. Kozák:
SWOT analýza a její vnitřní faktory. Srovnání 5 organizací je princip Benchmarking? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ