Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zaměřené na marketingovou komunikaci a povědomí o značce. Praktická část charakterizuje podnikání společnosti LEVIOR s. r. o., s přehledem prodejních aktivit. Dále se zabývá analýzou marketingové komunikace, SWOT analýzou, Porterovou analýzou konkurenčních sil, zpracováním výsledků primárního výzkumu a rozhovorů s prodejci. Na základě zpracovaných výsledků byl vytvoření projekt marketingové komunikace, který se skládá z jednotlivých akčních plánů. V závěru práce byl projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
Diploma Thesis focuses on a marketing communication project and comprises theoretical and practical parts. The theoretical part addresses findings related to marketing communication and brand awareness. The practical part describes the business of LEVIOR s. r. o., with an overview of its sales activities. This is followed by a marketing communication analysis, a SWOT analysis, a Porter's analysis of competitive forces and the results of primary research and interviews with sales representatives. The results were then processed to produce a marketing communication project comprising individual action plans. The thesis concludes with a time, cost and risk analysis of the project.
Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zaměřené na marketingovou komunikaci a povědomí o značce. Praktická část charakterizuje podnikání společnosti LEVIOR s. r. o., s přehledem prodejních aktivit. Dále se zabývá analýzou marketingové komunikace, SWOT analýzou, Porterovou analýzou konkurenčních sil, zpracováním výsledků primárního výzkumu a rozhovorů s prodejci. Na základě zpracovaných výsledků byl vytvoření projekt marketingové komunikace, který se skládá z jednotlivých akčních plánů. V závěru práce byl projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
Diploma Thesis focuses on a marketing communication project and comprises theoretical and practical parts. The theoretical part addresses findings related to marketing communication and brand awareness. The practical part describes the business of LEVIOR s. r. o., with an overview of its sales activities. This is followed by a marketing communication analysis, a SWOT analysis, a Porter's analysis of competitive forces and the results of primary research and interviews with sales representatives. The results were then processed to produce a marketing communication project comprising individual action plans. The thesis concludes with a time, cost and risk analysis of the project.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury pro oblast marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve vybrané polečnosti.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury pro oblast marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve vybrané polečnosti.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2014, 641 s. ISBN 978-1-4522-3498-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 296 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Recommended resources
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2014, 641 s. ISBN 978-1-4522-3498-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada, 2014, 296 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VEDOUCÍ: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc. 22b
Na str. 59 uvádíte hypotézu 2: Respondenti budou uvádět správný sortiment značky FESTA. Vysvětlete, prosím, jak jste hodnotil tuto hypotézu? Na str. 85, uvádíte v Akčním plánu 6: Využití sponzoringu v televizi Prima. Můžete, prosím, vysvětlit, jak mají být chápány, a co je podstatou sponzorských vzkazů? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D 20b
Může diplomant objasnit smysl příležitostí v rámci provedené SWOT analýzy vybrané společnosti a dále správně identifikovat alespoň čtyři nové příležitosti? Měl již diplomant možnost projednat svoji DP s majitelem vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Otázky k obhajobě DP
dr. Kolčavová:
Testování statistických hypotéz ve vaší práci, máte v práci testování statistických hypotéz? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ