Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizovaných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc in order to promote the dance club and increase of aware-ness of the dance club among the public and potential dancers. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical part dealing with the analysis of the contemporary marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. To get the highest quality information several means were used, including a qualitative half-standardized interviews, a quantitative method research of a questionnaire survey, and chosen situational marketing analyses. The results from analyses were used for proposal of the project. The most important, final part of the thesis suggests the strategies to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. The strategies underwent time, expense and risk analyses.
Keywords
marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový výzkum, taneční klub, analýza, projekt, nástroje marketingové komunikace
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc. Jejím hlavním cílem byla propagace a následné zvýšení povědomí o tanečním klubu u veřejnosti a potenciálních tanečníků. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizovaných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybraných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako východiska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc in order to promote the dance club and increase of aware-ness of the dance club among the public and potential dancers. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical part dealing with the analysis of the contemporary marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. To get the highest quality information several means were used, including a qualitative half-standardized interviews, a quantitative method research of a questionnaire survey, and chosen situational marketing analyses. The results from analyses were used for proposal of the project. The most important, final part of the thesis suggests the strategies to improve the marketing communication of the Dance Club Olymp Olomouc. The strategies underwent time, expense and risk analyses.
Keywords
marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový výzkum, taneční klub, analýza, projekt, nástroje marketingové komunikace
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v Tanečním klubu Olymp Olomouc.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v Tanečním klubu Olymp Olomouc.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace Tanečního klubu Olymp Olomouc.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Recommended resources
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. 2. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018, 398 s. ISBN 978-80-87500-94-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
NOVÁ, Jana, Jan NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. Management, marketing a ekonomika sportu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 283 s. ISBN 978-80-210-8346-2.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 2nd ed. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 978-0-19-559029-6.
Recommended resources
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. 2. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018, 398 s. ISBN 978-80-87500-94-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. 1st ed. Hoboken: Wiley, 2017, 184 s. ISBN 978-1-119-34120-8.
NOVÁ, Jana, Jan NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. Management, marketing a ekonomika sportu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 283 s. ISBN 978-80-210-8346-2.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 2nd ed. South Melbourne: Oxford University Press, 2017, 796 s. ISBN 978-0-19-559029-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VEDOUCÍ: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 26b
Který z navržených akčních plánů považuje diplomantka za nejvíce účinný a proč? Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli či předsedou Tanečního klubu Olymp Olomouc, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Milan Janíček 25b
Konzultovala študentka navrhnuté doporučenia s predsedom Tanečního klubu Olymp? Boli/budú niektoré z navrhnutých opatrení realizované. ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky k obhajobě DP
dr. Matošková: Nebylo by účinnější cílit spíše na rodiče než na děti? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Březinová: Vaše komunikace není cílená pouze na budoucí vrcholové tanečníky? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc Chovancová: Kde klub v Olomouci je? U virální videa máte náklady 2500 korun, ale předtím uvádíte, že zadáte video studentům FMK, jak myslíte tyto náklady? ZODPOVĚZENO ZCELA