Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix, marketingovou komunikaci eventů a dále jsou rozebrány situační analýzy. V úvodu analytické části jsou představeny konkrétní eventy. Následuje analýza současné marketingové komunikace eventů, které jsou dále podrobeny situační analýze 5C, diferenční analýze a SWOT analýze. Na základě zjištěných informací je vytvořen projekt na efektivnější marketingovou komunikaci eventů, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is creating a marketing communication of chosen events improvement project. The thesis is split to theoretical, analytical and project part. The theoretical part deals with findings from field of marketing communication with focus on communication mix, event's marketing communication and situational analysis are also included. Specific events are introduced in the introduction of the analytical part. After this follows analysis of contemporary marketing communication of events, which are then subjected to situation analysis 5C, differential analysis and SWOT analysis. A project for more effective marketing communication of events is made using found information. In the end of the thesis it is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing comunication, communication mix, event, situational analysis 5C,
differential analysis, gap analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
101 s. (153 574 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na komunikační mix, marketingovou komunikaci eventů a dále jsou rozebrány situační analýzy. V úvodu analytické části jsou představeny konkrétní eventy. Následuje analýza současné marketingové komunikace eventů, které jsou dále podrobeny situační analýze 5C, diferenční analýze a SWOT analýze. Na základě zjištěných informací je vytvořen projekt na efektivnější marketingovou komunikaci eventů, který je v závěru práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is creating a marketing communication of chosen events improvement project. The thesis is split to theoretical, analytical and project part. The theoretical part deals with findings from field of marketing communication with focus on communication mix, event's marketing communication and situational analysis are also included. Specific events are introduced in the introduction of the analytical part. After this follows analysis of contemporary marketing communication of events, which are then subjected to situation analysis 5C, differential analysis and SWOT analysis. A project for more effective marketing communication of events is made using found information. In the end of the thesis it is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing comunication, communication mix, event, situational analysis 5C,
differential analysis, gap analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci eventů.
Praktická část
Proveďte analýzu marketigové komunikace vybraných eventů v marketingové agentuře.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci eventů.
Praktická část
Proveďte analýzu marketigové komunikace vybraných eventů v marketingové agentuře.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných eventů.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HULT, G.T.M., O.C. FERRELL a W.M. PRIDE. Marketing. 17th edition. South-Western Cengage Learning, 2014, 742 s. ISBN 978-1-285-09260-7.
CHARLESWORTH, A. Digital marketing: A practical approach. Second Edition. Abingdon, Oxon: Centre national des Lettres, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83483-4.
KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
LEVINSON, J. C. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
SOUKALOVÁ, R. Marketing... je věda kreativní. 1. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 158 s. ISBN 978-80-87500-71-2.
Seznam doporučené literatury
HULT, G.T.M., O.C. FERRELL a W.M. PRIDE. Marketing. 17th edition. South-Western Cengage Learning, 2014, 742 s. ISBN 978-1-285-09260-7.
CHARLESWORTH, A. Digital marketing: A practical approach. Second Edition. Abingdon, Oxon: Centre national des Lettres, 2014, 342 s. ISBN 978-0-415-83483-4.
KARLÍČEK, M. a P. KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 224 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
LEVINSON, J. C. Guerilla marketing: nejúčinnější a finančně nenáročný marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 326 s. ISBN 978-80-251-3546-4.
SOUKALOVÁ, R. Marketing... je věda kreativní. 1. vyd. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2015, 158 s. ISBN 978-80-87500-71-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D. 21b
V nákladové analýze uvádíte, že rozpočet marketingové komunikace filmového festivalu ej 76 320 Kč a rozpočet Pivního maratonu 53 584 Kč. Je to částky pro eventy tohoto typu únosné a s jakou návratností je počítáno? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D. 20b
Bez otázek
Otázky k obhajobě DP
dr. Matošková:
Proč letáky na festivalu bude rozdávat Večerníček? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
doc. Březinová:
Je tam nějaké tematické zaměření na tomto festivalu? Proč jste nazvali festival mezinárodní? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
doc. Chovancová:
Měla jste nějakou zpětnou vazbu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ