Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Jejím cílem je výběr nových nebo zlepšení stávajících komunikačních kanálů a následné zviditelnění podniku pomocí nově vytvořeného produktu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje rešerši týkající se marketingu a marketingové komunikace, která posloužila jako podklad pro následnou praktickou část. Cílem druhé části diplomové práce je analýza stávající situace marketingové komunikace vybraného podniku. Získané informace poslouží pro zlepšení stávající komunikace a vytvoření nového produktu a stanovení komunikačních kanálů, ve kterých bude společnost, popř. produkt prezentován. Navržený projekt bude podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
Annotation in English
This diploma thesis deals with the improvement of the current state of marketing communication in a selected company. Its goal is to choose new, or improve existing, communication channels, followed by making the company visible through a newly created product. The work consists of a theoretical and a practical part. Within the theoretical part, the reader is acquainted with the research concerning marketing and marketing communication, which serves as a basis for the subsequent practical part. The aim of the second part of the diploma thesis is to analyze the current situation of marketing communication of a selected company. The information obtained will be used to improve the existing communication, create a new product and determine the communication channels in which the company or product is presented. The proposed project will be subjected to risk, time and cost analysis.
Keywords
analýza, marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, projekt
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Jejím cílem je výběr nových nebo zlepšení stávajících komunikačních kanálů a následné zviditelnění podniku pomocí nově vytvořeného produktu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje rešerši týkající se marketingu a marketingové komunikace, která posloužila jako podklad pro následnou praktickou část. Cílem druhé části diplomové práce je analýza stávající situace marketingové komunikace vybraného podniku. Získané informace poslouží pro zlepšení stávající komunikace a vytvoření nového produktu a stanovení komunikačních kanálů, ve kterých bude společnost, popř. produkt prezentován. Navržený projekt bude podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
Annotation in English
This diploma thesis deals with the improvement of the current state of marketing communication in a selected company. Its goal is to choose new, or improve existing, communication channels, followed by making the company visible through a newly created product. The work consists of a theoretical and a practical part. Within the theoretical part, the reader is acquainted with the research concerning marketing and marketing communication, which serves as a basis for the subsequent practical part. The aim of the second part of the diploma thesis is to analyze the current situation of marketing communication of a selected company. The information obtained will be used to improve the existing communication, create a new product and determine the communication channels in which the company or product is presented. The proposed project will be subjected to risk, time and cost analysis.
Keywords
analýza, marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum, projekt
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte současnou situaci marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vytvořte projekt pro zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Vypracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte současnou situaci marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vytvořte projekt pro zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Závěr
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu. 2. vyd. Praha: Grada, 320 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2.vyd. Praha: Grada, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip, 2016. Grundlagen des Marketing. 6. vyd. London: Pearson, 1024 s. ISBN 978-3868942415.
PELSMACKER De, Patrick, 2017. Marketing Communications. 6. vyd. London: Pearson, 648 s. ISBN 978-1-292-13576-2.
PŘIRYLOVÁ Jana a Dana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 267 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2012. Marketing v cestovním ruchu. 2. vyd. Praha: Grada, 320 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 272 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2.vyd. Praha: Grada, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip, 2016. Grundlagen des Marketing. 6. vyd. London: Pearson, 1024 s. ISBN 978-3868942415.
PELSMACKER De, Patrick, 2017. Marketing Communications. 6. vyd. London: Pearson, 648 s. ISBN 978-1-292-13576-2.
PŘIRYLOVÁ Jana a Dana JAHODOVÁ, 2010. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 267 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Enclosed appendices
CD
Appendices bound in thesis
illustrations, maps, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc., 25 bodů
Oponent práce: Ing. Martina Pyroutková, 23 bodů
Otázky vedoucího práce:
1) Nespatřujete dosti značnou nevýhodu při získávání klientů z České republiky v cenové relaci hotelu? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Které z Vašich návrhů bude hotel Althof realizovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) U balíčku "Vinaařem na zkoušku" byl proveden marketingový průzkum? Víme, zda by tento balíček klienti ocenili? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jaký dopad měla současná situace (korona) na sektor služeb v ubytovacích zařízení? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky
1) Ing. Jana Matošková, Ph.D., Jak jste postupovala při tvorbě SWOT analýzy? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ