Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia a následně vytvořit projekt, který by odstranil nedostatky či slabé stránky marketingové komunikace tohoto klubu. Práce byla rozdělena na tři části, kdy v první byla zpracována literární rešerše zabývající se problematikou marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření byly odhaleny určité nedostatky, které se snažil navržený projekt aktivně eliminovat. Vytvořený projekt byl v závěru diplomové práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis was to analyze the current state of marketing communication of rowing club Morávia and subsequently to create a project that would eliminate the drawbacks or weaknesses of marketing communication of this rowing club. The thesis was divided into three parts, in the first the literature research dealing with the issue of marketing communication was elaborated. The second part analyzed the current state of marketing communiation of rowing club Morávia. Based on the analyzes and the questionnaire survey, some weaknesses were revealed, which the proposed project tried to actively eliminate. The created project was at the end of the diploma thesis subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, analýza, projekt, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, analysis, project, marketing mix, marketing communication, marketing research
Rozsah průvodní práce
110
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia a následně vytvořit projekt, který by odstranil nedostatky či slabé stránky marketingové komunikace tohoto klubu. Práce byla rozdělena na tři části, kdy v první byla zpracována literární rešerše zabývající se problematikou marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření byly odhaleny určité nedostatky, které se snažil navržený projekt aktivně eliminovat. Vytvořený projekt byl v závěru diplomové práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis was to analyze the current state of marketing communication of rowing club Morávia and subsequently to create a project that would eliminate the drawbacks or weaknesses of marketing communication of this rowing club. The thesis was divided into three parts, in the first the literature research dealing with the issue of marketing communication was elaborated. The second part analyzed the current state of marketing communiation of rowing club Morávia. Based on the analyzes and the questionnaire survey, some weaknesses were revealed, which the proposed project tried to actively eliminate. The created project was at the end of the diploma thesis subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, analýza, projekt, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, analysis, project, marketing mix, marketing communication, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte
teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte
teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace veslařského klubu Morávia.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace veslařského klubu Morávia.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. 1. vyd. Praha: Grada, 2018, 173 s. ISBN 978-80-271-0560-1.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: [using the web to market directly to businesses]. 1st ed. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 978-0-7897-4887-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. 1. vyd. Praha: Grada, 2018, 173 s. ISBN 978-80-271-0560-1.
MILLER, Michael. B2B digital marketing: [using the web to market directly to businesses]. 1st ed. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 978-0-7897-4887-4.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Bejtkovský, 26b.
Který z jedenácti akčních plánů považuje diplomant za nejvíce účinný a z jakého důvodu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měl by diplomant možnost projednat svoji DP s představiteli veslařského klubu Moravia, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Chovancová, 22b.
Domníváte se, že částka 20.000Kč bude na realizaci projektu dostačující? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Otázky k obhajobě DP:
Ing. Horáková
Nezkoušel jste oslovit školy, aby přišly školy se podívat na veslařské aktivity? ZODPOVĚZENO ZCELA