Cílem diplomové práce je vytvořit projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce definuje pojmy spojené s cestovním ruchem a nezbytné pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Analytická část charakterizuje oblast Uherskohradišťska, včetně analýzy potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu. Součástí marketingového výzkumu bylo provedení dotazníkového šetření, včetně SWOT analýzy. V projektové části byl vytvořen návrh zcela nového produktu cestovního ruchu ve formě tematicky zaměřených jednodenních výletů po oblasti Uherskohradišťska s nezbytnou kalkulací a marketingovým mixem. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project to support tourism in the tourist area of Uherské Hradiště. The thesis consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part of the thesis defines the terms connected with tourism and the necessary terms from the area of tourism marketing. The analytical part characterizes the area of Uherské Hradiště, including the analysis of the potential of the territory for the development of tourism. A part of the marketing research was a questionnaire survey, including a SWOT analysis. In the project part, a completely new tourism product was created in the form of thematically focused one day trips around the Uherské Hradiště area with the necessary calculation and marketing measure. The whole project was subjected to time, cost and risk analysis.
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt na podporu cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část práce definuje pojmy spojené s cestovním ruchem a nezbytné pojmy z oblasti marketingu cestovního ruchu. Analytická část charakterizuje oblast Uherskohradišťska, včetně analýzy potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu. Součástí marketingového výzkumu bylo provedení dotazníkového šetření, včetně SWOT analýzy. V projektové části byl vytvořen návrh zcela nového produktu cestovního ruchu ve formě tematicky zaměřených jednodenních výletů po oblasti Uherskohradišťska s nezbytnou kalkulací a marketingovým mixem. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a project to support tourism in the tourist area of Uherské Hradiště. The thesis consists of theoretical, analytical and project part. The theoretical part of the thesis defines the terms connected with tourism and the necessary terms from the area of tourism marketing. The analytical part characterizes the area of Uherské Hradiště, including the analysis of the potential of the territory for the development of tourism. A part of the marketing research was a questionnaire survey, including a SWOT analysis. In the project part, a completely new tourism product was created in the form of thematically focused one day trips around the Uherské Hradiště area with the necessary calculation and marketing measure. The whole project was subjected to time, cost and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska spojená s cestovním ruchem a použité metody v rámci práce.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska a potenciál jejího rozvoje.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt na zvýšení turistické návštěvnosti této lokality.
Zhodnoťte projekt z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska spojená s cestovním ruchem a použité metody v rámci práce.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň cestovního ruchu v turistické lokalitě Uherskohradišťska a potenciál jejího rozvoje.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt na zvýšení turistické návštěvnosti této lokality.
Zhodnoťte projekt z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromín. Ekonomika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Mag Consulting, 2013, 295 s. ISBN 978-80-86724-46-1.
COOK, Roy at al. Tourism: the business of hospitality and travel. 6th ed. Harlow: Pearson, 2018, 448 s. ISBN 978-1-292-22167-0.
FLETCHER, John et al. Tourism: principles and practise. 5th ed. Harlow: Pearson, 2013, 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, Jaromín. Ekonomika cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Mag Consulting, 2013, 295 s. ISBN 978-80-86724-46-1.
COOK, Roy at al. Tourism: the business of hospitality and travel. 6th ed. Harlow: Pearson, 2018, 448 s. ISBN 978-1-292-22167-0.
FLETCHER, John et al. Tourism: principles and practise. 5th ed. Harlow: Pearson, 2013, 643 s. ISBN 978-0-273-75827-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kubík, 22b.
Bylo by možné propjit například dva z navrhovaných výletů tak aby mohl být nabídnut i jeden dvoudenní výlet? Nalezly by se pro toto řešení ubytovací prostory v Uherském Hradišti? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Vydrová, 11b.
Proč jste se zaměřila na otázky týkající se zájmu respondentů o jedno denní výlety? ZODPOVĚZENO ZCELA
O kolik % očekáváte nárůst zvýšení turistické návštěvnosti lokality po zavedení Vámi navrhovaných výletů? ZODPOVĚZENO ZCELA
Kdy bude realizován první výlet? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky k obhajobě DP:
Horáková - Z čeho plyne projekt? Co je hlavní bod, abyste budovala tento projekt? ZODPOVĚZENO ZCELA