Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikace a její využití při komunikaci na sociálních sítích a webových stránkách vybrané společnosti. Cílem práce je sestavení takové strategie, která docílí zlepšení marketingové komunikace společnosti. Dalším dílčím cílem je zvýšení povědomí o značce, získání stálých zákazníků a vybudování fanouškovské základny na profilech společnosti. V rámci praktické části projektu byla použita komparační analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a analýza SWOT. Projektová část poté na základě zjištěných výsledků podává jednotlivé návrhy a doporučení ke zlepšení online komunikace vybrané společnost. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on online marketing communication and its use in communication on social media and websites of the selected company. The main aim is to create a strategy that will improve the company´s marketing communication. Another partial aim is to increase an awareness of the brand, attract new regular customers and build a fan base on company profiles afterward. In the practical part of the project, a comparative analysis, an analysis of the current state of the marketing communication and the SWOT analysis were used. Based on the findings, the practical part of the project submits possible individual suggestions and recommendations for improving the online communication of the selected company. Finally yet importantly, the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Online marketingová komunikace, Digitální marketing, Internetový marketing, Sociální sítě, Sociální média
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing Communication, Digital Marketing, Internet Marketing, Social Networsk, Social Medias
Rozsah průvodní práce
116
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikace a její využití při komunikaci na sociálních sítích a webových stránkách vybrané společnosti. Cílem práce je sestavení takové strategie, která docílí zlepšení marketingové komunikace společnosti. Dalším dílčím cílem je zvýšení povědomí o značce, získání stálých zákazníků a vybudování fanouškovské základny na profilech společnosti. V rámci praktické části projektu byla použita komparační analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a analýza SWOT. Projektová část poté na základě zjištěných výsledků podává jednotlivé návrhy a doporučení ke zlepšení online komunikace vybrané společnost. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on online marketing communication and its use in communication on social media and websites of the selected company. The main aim is to create a strategy that will improve the company´s marketing communication. Another partial aim is to increase an awareness of the brand, attract new regular customers and build a fan base on company profiles afterward. In the practical part of the project, a comparative analysis, an analysis of the current state of the marketing communication and the SWOT analysis were used. Based on the findings, the practical part of the project submits possible individual suggestions and recommendations for improving the online communication of the selected company. Finally yet importantly, the project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Online marketingová komunikace, Digitální marketing, Internetový marketing, Sociální sítě, Sociální média
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing Communication, Digital Marketing, Internet Marketing, Social Networsk, Social Medias
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci na sociálních sítích.
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybrané společnosti.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci na sociálních sítích.
Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci na sociálních sítích vybrané společnosti.
Vypracujte projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible, 2017, 160 s. ISBN 978-80-87673-30-0.
MCDONALD, Jason. Social media marketing workbook: how to use social media for business. Updated June, 2017. San Jose: JM Internet Group, 2017, 364 s. ISBN 978-1-5395-9814-5.
SMITH, Mark. Social media marketing: Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA: Createspace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 978-1-9765-4434-7.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Thousand Oaks, CA: SAGE, 2018, 421 s. ISBN 978-1-5264-2387-0.
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible, 2017, 160 s. ISBN 978-80-87673-30-0.
MCDONALD, Jason. Social media marketing workbook: how to use social media for business. Updated June, 2017. San Jose: JM Internet Group, 2017, 364 s. ISBN 978-1-5395-9814-5.
SMITH, Mark. Social media marketing: Facebook marketing, Youtube marketing, Instagram marketing. USA: Createspace Independent Publishing Platform, 2017, 194 s. ISBN 978-1-9765-4434-7.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Thousand Oaks, CA: SAGE, 2018, 421 s. ISBN 978-1-5264-2387-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc.Pilík, 21b.
Byla už některá část projektu realizována? Bude provedena analýza, kdy je nejvhodnější vkládat příspěvky na sociální sítě vybrané společnsoti, aby došlo k naplnění komunikačních cílů? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing.Bejtkovský, 20b.
Bude možnost projednat svoji práci s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA