Diplomová práce předkládá projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Práce je složena za tří navazujících částí. V první části došlo k rešerši literatury zahrnující teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu mobilních aplikací a geoparticipace ve veřejné správě, ve druhé části byly provedeny vybrané analýzy a ve třetí části byl navržen projekt. Zvolený problém byl řešen pomocí analýzy sou-časného stavu marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko a analýzy marketingové komunikace konkurenčních mobilních aplikací. Na základě výsledků analýz byl navržen projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace. Tento projekt byl po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis presents a project of marketing communication improvement of mobile app Zlepšeme Česko. The thesis is made up by three follow-up parts. The first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, mobile app marketing and geoparticipation in public administration, the second part includes selected analysis and the third parts presents a project. The selected problem was solved based on analysis of the current marketing communication of mobile app Zlepšeme Česko and the analysis of the marketing communication of competing mobile apps. The project was subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing mobilních aplikací, mobilní aplikace, geoparticipace, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, mobile app marketing, mobile app, geoparticipation, public administration
Rozsah průvodní práce
92
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce předkládá projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Práce je složena za tří navazujících částí. V první části došlo k rešerši literatury zahrnující teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu mobilních aplikací a geoparticipace ve veřejné správě, ve druhé části byly provedeny vybrané analýzy a ve třetí části byl navržen projekt. Zvolený problém byl řešen pomocí analýzy sou-časného stavu marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko a analýzy marketingové komunikace konkurenčních mobilních aplikací. Na základě výsledků analýz byl navržen projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace. Tento projekt byl po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis presents a project of marketing communication improvement of mobile app Zlepšeme Česko. The thesis is made up by three follow-up parts. The first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, mobile app marketing and geoparticipation in public administration, the second part includes selected analysis and the third parts presents a project. The selected problem was solved based on analysis of the current marketing communication of mobile app Zlepšeme Česko and the analysis of the marketing communication of competing mobile apps. The project was subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketing mobilních aplikací, mobilní aplikace, geoparticipace, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, mobile app marketing, mobile app, geoparticipation, public administration
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Proveďte analýzu marketingové komunikace konkurenčních aplikací.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Proveďte analýzu marketingové komunikace konkurenčních aplikací.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa. Social Media Marketing: A strategic approach. 2nd Ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
ELLIS-CHADWICK, Fiona a CHAFFEY, Dave. Digital marketing - strategy, implementation and practice. 6th Ed. London: Pearson Education, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
GENADINIK, Alex. Mobile App Marketing and Monetization. North Charleston: Createspace Independent Publishing Platform, 2014, 82 s. ISBN 978-1-502-38382-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing. 4th Ed. New York: Kogan Page, 2016, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa. Social Media Marketing: A strategic approach. 2nd Ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
ELLIS-CHADWICK, Fiona a CHAFFEY, Dave. Digital marketing - strategy, implementation and practice. 6th Ed. London: Pearson Education, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
GENADINIK, Alex. Mobile App Marketing and Monetization. North Charleston: Createspace Independent Publishing Platform, 2014, 82 s. ISBN 978-1-502-38382-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing. 4th Ed. New York: Kogan Page, 2016, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Haltofová, 16b.
Do jaké z kategorií mobilních aplikacá by autorka zařadila aplikaci Zlepšeme Česko? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Konzultovala autorka návrh svého projektu s poskytovateli aplikace? Budou některé návrhy realizovány? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Tomancová, 25b.
Jsou do mobilní aplikace Zlepšeme Česko aktivně zapojeny i města a obce Zlínského kraje? ZODPOVĚZENO ZCELA
Kolik % měst a obcí je v aplikaci pokryto? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V čem se liší aplikace InCity, která je také podporována městem Zlín? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ