Táto diplomová práca je zameraná na možnosti využitia soicálnych sietí pre marketingové účely a možné spôsoby zefektívnenia ich využívania v spoločnosti DIVINO s.r.o. Prvá časť sa zaoberá teoretickými východiskami o sociálnych sieťach a marketingu. Tá obsahuje najmä charakteristiku, štatistiky a marketing na sociálnych sieťach ako je Facebook, Instagram a YouTube. V praktickej časti je vypracovaná SWOT analýza, analýza konkurencie a analýza Facebooku a Instagramu spoločnosti. Dáta získané z analýz slúžia ako podklad vypracovaného projektu s cieľom zlepšenia súčasného marketingu na sociálnych sieťach. Projekt je podložený časovou, nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on the possibilities of social networks used for marketing purposes and new ways how to use them more effectively in the company DIVINO s.r.o. The first part explains the theoretical basis of social networks and marketing. It mainly consists of statistics and features of social networks and further marketing functionalities of popular networks like Facebook, Instagram and YouTube. The practical part contains a SWOT analysis, analysis of the competition and analysis of the company's Facebook and Instagram accounts. Data gained from the analysis serves as the foundation for strategic project to improve current marketing through social networks. Time, cost and risk analysis support the project.
Klíčová slova
sociálne siete, marketing, Instagram, Facebook, YouTube
Klíčová slova v angličtině
social networks, marketing, Instagram, Facebook, YouTube
Rozsah průvodní práce
119 s. (138 397 znakov).
Jazyk
CZ
Anotace
Táto diplomová práca je zameraná na možnosti využitia soicálnych sietí pre marketingové účely a možné spôsoby zefektívnenia ich využívania v spoločnosti DIVINO s.r.o. Prvá časť sa zaoberá teoretickými východiskami o sociálnych sieťach a marketingu. Tá obsahuje najmä charakteristiku, štatistiky a marketing na sociálnych sieťach ako je Facebook, Instagram a YouTube. V praktickej časti je vypracovaná SWOT analýza, analýza konkurencie a analýza Facebooku a Instagramu spoločnosti. Dáta získané z analýz slúžia ako podklad vypracovaného projektu s cieľom zlepšenia súčasného marketingu na sociálnych sieťach. Projekt je podložený časovou, nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on the possibilities of social networks used for marketing purposes and new ways how to use them more effectively in the company DIVINO s.r.o. The first part explains the theoretical basis of social networks and marketing. It mainly consists of statistics and features of social networks and further marketing functionalities of popular networks like Facebook, Instagram and YouTube. The practical part contains a SWOT analysis, analysis of the competition and analysis of the company's Facebook and Instagram accounts. Data gained from the analysis serves as the foundation for strategic project to improve current marketing through social networks. Time, cost and risk analysis support the project.
Klíčová slova
sociálne siete, marketing, Instagram, Facebook, YouTube
Klíčová slova v angličtině
social networks, marketing, Instagram, Facebook, YouTube
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahujíci se k problematice využití sociálních sítí pro marketingové účely.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti.
Navrhněte projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahujíci se k problematice využití sociálních sítí pro marketingové účely.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané společnosti.
Navrhněte projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. 1st edition. Milton: John Wiley and Sons, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
CHARLESWORTH, Alan. An introduction to social media marketing. 1st edition. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 2015, 228 s. ISBN 978-0-415-85617-1.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. 1. vyd. Tetčice: Impossible, 2017, 160 s. ISBN 978-80-87673-30-0.
MARTIN, Gail Zehner. The essential social media marketing handbook: a new roadmap for maximizing your brand, influence, and credibility. 1st edition. Newburyport: Career Press, 2017, 238 s. ISBN 978-1-63265-092-4.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 4th edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. 1st edition. Milton: John Wiley and Sons, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
CHARLESWORTH, Alan. An introduction to social media marketing. 1st edition. London: Routledge, Taylor and Francis Group, 2015, 228 s. ISBN 978-0-415-85617-1.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. 1. vyd. Tetčice: Impossible, 2017, 160 s. ISBN 978-80-87673-30-0.
MARTIN, Gail Zehner. The essential social media marketing handbook: a new roadmap for maximizing your brand, influence, and credibility. 1st edition. Newburyport: Career Press, 2017, 238 s. ISBN 978-1-63265-092-4.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 4th edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
22b.
Oponent práce: Ing. Roman Moško
25b.
Otázky vedoucího práce:
Nebylo by možné oslovit některého možného ''influencera''? V případě, že ano, kdo by mohl s ohledem na předmětem podnikání firmy tímto influencerem bát? Zodpovězeno zcela
Otázky oponenta práce:
Uvažuje firma o realizácii Vámi navrhnutého projektu využitia sociálnych sietí pre marketingové účely? Zodpovězeno zcela
Další otázky:
doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D., Kdo je Vaše cílová skupina mezi jednotlivými sociálními sítěmi? Zodpovězeno zcela
Doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., Co bylo cílem Vašich návrhů? Zodpovězeno zcela
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Jaký je Váš přístup k nespokojeným klientům? Zodpovězeno zcela
Ing. Janka Vydrová, Ph.D., Kolik procent fanoušků je součástí Vaší cílové skupiny 18 až 40? Zodpovězeno zcela
Mgr. Jan Kramoliš, Proč dělat sociální sítě pro někoho kdo je orientovaný čistě B2B? Zodpovězeno zcela