Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat projekt založení společnosti s ručením omezeným v oblasti gastronomie. Teoretická část této práce je zaměřena na základní informace o podnikání a charakterizuje právní formy podnikání v České republice. Detailně se věnuje založení společnosti s ručením omezeným a popisuje strukturu podnikatelského plánu.
Praktická část této práce se zabývá analýzou současných trendů v gastronomii, analýzou trhu a podnikatelským plánem. Tento podnikatelský plán se primárně soustřeďuje na zpracování projektového plánu restaurace, marketingového plánu a analýze rizik. V rámci tohoto plánu je také sestaven finanční plán.
Anotace v angličtině
The main objective of this Master's thesis is to process the project of establishing a limited liability company in gastronomic sector. The theoretical part of the thesis is devoted to basic information about entrepreneurship and defines its legal forms in Czech republic. In addition discusses in detail the establishment of a limited liability company and describes the structure of a business plan. The objective of the practical part is to analyse current trends within gastronomy business by market analysis and business plan. This business plan is primarily focused on processing a project plan of a restaurant, marketing plan alongside with risk analysis and financial plan.
Klíčová slova
podnikání, společnost s ručením omezeným, gastronomie, podnikatelský plán, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
business, limited liability company, gastronomy, business plan, financial pla
Rozsah průvodní práce
102
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat projekt založení společnosti s ručením omezeným v oblasti gastronomie. Teoretická část této práce je zaměřena na základní informace o podnikání a charakterizuje právní formy podnikání v České republice. Detailně se věnuje založení společnosti s ručením omezeným a popisuje strukturu podnikatelského plánu.
Praktická část této práce se zabývá analýzou současných trendů v gastronomii, analýzou trhu a podnikatelským plánem. Tento podnikatelský plán se primárně soustřeďuje na zpracování projektového plánu restaurace, marketingového plánu a analýze rizik. V rámci tohoto plánu je také sestaven finanční plán.
Anotace v angličtině
The main objective of this Master's thesis is to process the project of establishing a limited liability company in gastronomic sector. The theoretical part of the thesis is devoted to basic information about entrepreneurship and defines its legal forms in Czech republic. In addition discusses in detail the establishment of a limited liability company and describes the structure of a business plan. The objective of the practical part is to analyse current trends within gastronomy business by market analysis and business plan. This business plan is primarily focused on processing a project plan of a restaurant, marketing plan alongside with risk analysis and financial plan.
Klíčová slova
podnikání, společnost s ručením omezeným, gastronomie, podnikatelský plán, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
business, limited liability company, gastronomy, business plan, financial pla
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě rešerše literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice založení nové společnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu trhu v oblasti gastronomie.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt založení společnosti v oblasti gastronomie.
Vypracujte finanční vyhodnocení projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě rešerše literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice založení nové společnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu trhu v oblasti gastronomie.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt založení společnosti v oblasti gastronomie.
Vypracujte finanční vyhodnocení projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČERVENÝ, Radim. Business plán: krok za krokem. V Praze: C.H. Beck, 2014, 211 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 9788074005114.
HODGKINSON, Tom. Business for Bohemians. London: Penguin Bookds Ltd., 2017, 256 s. ISBN 978-02-4124-480-7.
SHELTON, Hal. The secrets to writing a successful business plan: a pro shares a step-by-step guide to creating a plan that gets results. Updated and expanded. Rockville: Summit Valley Press, 2017, 312 s. ISBN 9780989946032.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 194 s. Expert. ISBN 9788024741031.
TAUŠL PROCHÁZKOVÁ, Petra a Eva JELÍNKOVÁ. Podniková ekonomika - klíčové oblasti. Praha: Grada Publishing, 2018, 255 s. Expert. ISBN 9788027106899.
Seznam doporučené literatury
ČERVENÝ, Radim. Business plán: krok za krokem. V Praze: C.H. Beck, 2014, 211 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 9788074005114.
HODGKINSON, Tom. Business for Bohemians. London: Penguin Bookds Ltd., 2017, 256 s. ISBN 978-02-4124-480-7.
SHELTON, Hal. The secrets to writing a successful business plan: a pro shares a step-by-step guide to creating a plan that gets results. Updated and expanded. Rockville: Summit Valley Press, 2017, 312 s. ISBN 9780989946032.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 194 s. Expert. ISBN 9788024741031.
TAUŠL PROCHÁZKOVÁ, Petra a Eva JELÍNKOVÁ. Podniková ekonomika - klíčové oblasti. Praha: Grada Publishing, 2018, 255 s. Expert. ISBN 9788027106899.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Šárka Papadaki, Ph.D. 22 bodů. Pokud se podívám na společnost Fundlift kde chcete realizovat případnou crownfundingovou akci, jak velkou si myslíte, že máte šanci na úspěch, proč by investoři měli zvolit právě Váš projekt? (Pokud se podíváme, tak většina projektů nad 5 mil. financována nebyla, spíše byly podpořeny projekty kolem 1-2 mil.). Zodpovězeno zcela. Oponent: Ing. Ján Dvorský, Ph.D. 28 bodů. Autor uvádza v SWOT analýze na str. 55 ako slabú stránku: "Novy koncept na trhu". Nejedná sa skôr o silnu stránku v SWOT analýze? Vysvetlite, ako a prečo bol tento faktor zaradený tak do slabe, tak do silnej stránky. V tomto kontexte považujte prenájom priestoru za slabú stránku? Nejedná sa skôr o priležitosť vyjednať v súčastnosti (po 1. vlne koronakrízy) lepšie nájomné podmienky pre podnik? Citujem autora (str.84): " Na to, aby nově vznikající podnik dosáhl bodu zvratu, tedy neevidoval ztrátu musí získat tržby ve výši 1 446 650 Kč měsíčně (48 221 Kč denně, kdy má jeden měsíc 30 dnů)." Považujte toto za dosiahnuteľný ciel? A ak áno, v akom časovom horiznte? Analýzu konkurencie - tab. 1 na str. 47 Ste uskutočnili Vy na základe vlastných skúseností v daných reštauráciách? Zodpovězeno zcela.