Práce zaznamenává vývoj a způsoby propagace společnosti Baťa s okrajovým zaměřením na související historické události, které je potřeba brát v potaz, při snaze pochopit smysl vývoje a prezentace společnosti.
Anotace v angličtině
The work records the evolution and advertising methods of Baťa´s company within the restrictions placed by the historical circumstances, which are necessary to know in order to understand the company´s present day presentation and development.
Klíčová slova
Baťa, reklama, propagace, historie, vývoj, plakátová tvorba, tištěná reklama, logotyp, vizuální styl, organizace prodeje, způsoby a pravidla propagace
Klíčová slova v angličtině
Baťa, advertising, propagation, history, development, poster, logo, corporate design, sales organisation, methods and rules of advertising
Rozsah průvodní práce
46 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce zaznamenává vývoj a způsoby propagace společnosti Baťa s okrajovým zaměřením na související historické události, které je potřeba brát v potaz, při snaze pochopit smysl vývoje a prezentace společnosti.
Anotace v angličtině
The work records the evolution and advertising methods of Baťa´s company within the restrictions placed by the historical circumstances, which are necessary to know in order to understand the company´s present day presentation and development.
Klíčová slova
Baťa, reklama, propagace, historie, vývoj, plakátová tvorba, tištěná reklama, logotyp, vizuální styl, organizace prodeje, způsoby a pravidla propagace
Klíčová slova v angličtině
Baťa, advertising, propagation, history, development, poster, logo, corporate design, sales organisation, methods and rules of advertising
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony.rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči. Dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce, 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte koncepční návrhy vizuálního stylu a dalších grafických prvků, ve variantách. Vytvořte malý design manuál a případně další doprovodné grafické materiály k zadanému tématu.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
rozsah práce: minimálně 25 stran + přílohy, odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony.rtf) ve formátu PDF na 1 ks CD nosiči. Dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce, 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která může mít volnější grafickou podobu.
Pokyny pro vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály vážící se k zadanému tématu. Formulujte své závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Rozsah práce a pokyny pro vypracování: vytvořte koncepční návrhy vizuálního stylu a dalších grafických prvků, ve variantách. Vytvořte malý design manuál a případně další doprovodné grafické materiály k zadanému tématu.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
Doporučené zdroje:
veškeré knihovnické fondy na území ČR, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.