Diplomová práce se zaměřuje na snížení neshod ve výrobní divizi Auto firmy Kovokon. Cílem diplomové práce je snížení ukazatele interní nekvality. Teoretická část obsahuje literární rešerši dostupných pramenů a slouží jako východisko pro zpracování praktické části. Praktická část je zaměřena na hodnocení současného stavu managementu kvality ve výrobní divizi Auto. Na základě výsledků analýz současného stavu je navržen projekt na snížení neshod. Závěr práce je věnován přínosu navržených opatření projektu pro společnost.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on reducing poor quality in the production division Auto of company Kovokon. The aim of the thesis is to reduce the indicator of internal poor quality. The theoretical part contains a literature review of available sources and serves as a starting point for the practical part. The practical part is focused on the evaluation of the current quality management in the production division Auto. Based on the results of the analyzes of the current state, a project to reduce poor quality is proposed. The conclusion is devoted to the benefits of the proposed project measures for the company.
Klíčová slova
kvalita, standardizace, nástroje řízení kvality, Ishikawa diagram, Paretova analýza
Diplomová práce se zaměřuje na snížení neshod ve výrobní divizi Auto firmy Kovokon. Cílem diplomové práce je snížení ukazatele interní nekvality. Teoretická část obsahuje literární rešerši dostupných pramenů a slouží jako východisko pro zpracování praktické části. Praktická část je zaměřena na hodnocení současného stavu managementu kvality ve výrobní divizi Auto. Na základě výsledků analýz současného stavu je navržen projekt na snížení neshod. Závěr práce je věnován přínosu navržených opatření projektu pro společnost.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on reducing poor quality in the production division Auto of company Kovokon. The aim of the thesis is to reduce the indicator of internal poor quality. The theoretical part contains a literature review of available sources and serves as a starting point for the practical part. The practical part is focused on the evaluation of the current quality management in the production division Auto. Based on the results of the analyzes of the current state, a project to reduce poor quality is proposed. The conclusion is devoted to the benefits of the proposed project measures for the company.
Klíčová slova
kvalita, standardizace, nástroje řízení kvality, Ishikawa diagram, Paretova analýza
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných pramenů a stanovte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části diplomové práce.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu managementu kvality ve výrobní divizi Auto.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte postup ke zlepšení současného stavu.
Vypracujte projekt na snížení neshod.
Zhodnoťte přínos navržených opatření.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných pramenů a stanovte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části diplomové práce.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu managementu kvality ve výrobní divizi Auto.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte postup ke zlepšení současného stavu.
Vypracujte projekt na snížení neshod.
Zhodnoťte přínos navržených opatření.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, Pavel. Základy moderního řízení kvality. Praha: Ekopress, 2011, 122 s. ISBN 978-80-86929-75-0.
MAUCH, Peter D. Quality management: theory and application. Boca Raton: CRC Press, 2010, 149 s. ISBN 978-1-4398-1380-5.
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit?. Praha: Management Press, 2016, 302 s. ISBN 978-80-7261-426-4.
PYZDEK, Thomas a Paul A KELLER. The handbook for quality management: a complete guide to operational excellence. 2nd ed. New York: McGraw-Hill, 2013, 484 s. ISBN 978-0-07-179924-9.
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, Pavel. Základy moderního řízení kvality. Praha: Ekopress, 2011, 122 s. ISBN 978-80-86929-75-0.
MAUCH, Peter D. Quality management: theory and application. Boca Raton: CRC Press, 2010, 149 s. ISBN 978-1-4398-1380-5.
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit?. Praha: Management Press, 2016, 302 s. ISBN 978-80-7261-426-4.
PYZDEK, Thomas a Paul A KELLER. The handbook for quality management: a complete guide to operational excellence. 2nd ed. New York: McGraw-Hill, 2013, 484 s. ISBN 978-0-07-179924-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Petr Briš, CSc., 25 bodů
Oponent práce: Ing. Lucie Hrbáčková, 23 bodů
Otázky vedoucího práce: 1) V návrhu č. 4 popisujete evidenci životnosti nástrojů pomocí papírového formuláře. Lze takový sběr dat případně zavést elektronicky? Zodpovězeno zcela. 2) Prosím upřesnit úsporu 17,77 %. Z jaké částky byla úspora počítána? Zodpovězeno zcela.
Otázky oponenta práce: 1) Druhou nejčetnější vadou dle statistiky je nedodržená délka. K této vadě byl vytvořený Ishikawův diagram. Jaké bylo stanovené opatření pro neopakování se této vady? Zodpovězeno zcela. 2) Jak jste v týmu stanovili největší zjištěné nedostatky, které rozpracováváte v projektové části? Zodpovězeno zcela. 3) V kapitole 8.4 Evidence frekvence výměny nástrojů vycházíte z údajů o nástrojích ze seřizovacího listu. Zvažovala firma u evidence výměny nástrojů zavést čárové kódy a modul IS pro sledování životnosti nástrojů? Zodpovězeno zcela.
Další otázky: doc. Ing. Jiří Tupa, Ph.D., Co znamená pojem ''denní zvýšení nákladů, který uvádíte v práci? Zodpovězeno zcela. K čemu se využívají v daném podniku regulační diagramy? Zodpovězeno zcela.
doc. Ing. Roman Bobák, Ph.D., Jaká je propojenost interních a externích reklamací vzhledem k využívaným systémovým řešením? Zodpovězeno zcela. Jaký způsobem dochází k jejich zpracování? Zodpovězeno zcela.
prof. Ing. Felicita Chromjaková, PhD., Zkoumal jste specifikace zákazníků a zdali nemají vliv na reklamace? Zodpovězeno zcela.