V mé diplomová práci se zabývám uměním videa a jeho podobností a odlišností od média filmu. Hledám společné znaky experimentálního filmu a video umění.
Předmětem mého praktického studia je vytváření audiovizuálních snímků pomocí digitálního videa, specializace mého oboru se zaměřuje především na výrobu audiovizuálních děl televizního typu. Proto se v teoretické části snažím popsat způsoby práce s médiem videa jakožto výtvarným prostředkem.
Anotace v angličtině
In my thesis I take interest in video art and its similarity and differentiation from film medium. I am looking for identical attributes of experimental film and video.
The main subject of my profession studies is production of audio-visual works mainly set for television. That´s why I am trying to describe modality of work with medium of video in quality of art production.
Klíčová slova
Intermédia, video, experimentální film, video instalace, happening, digitalizace.
Klíčová slova v angličtině
Intermedia, video, experimental film, video installation, happening, digitizing.
Rozsah průvodní práce
51s.
Jazyk
CZ
Anotace
V mé diplomová práci se zabývám uměním videa a jeho podobností a odlišností od média filmu. Hledám společné znaky experimentálního filmu a video umění.
Předmětem mého praktického studia je vytváření audiovizuálních snímků pomocí digitálního videa, specializace mého oboru se zaměřuje především na výrobu audiovizuálních děl televizního typu. Proto se v teoretické části snažím popsat způsoby práce s médiem videa jakožto výtvarným prostředkem.
Anotace v angličtině
In my thesis I take interest in video art and its similarity and differentiation from film medium. I am looking for identical attributes of experimental film and video.
The main subject of my profession studies is production of audio-visual works mainly set for television. That´s why I am trying to describe modality of work with medium of video in quality of art production.
Klíčová slova
Intermédia, video, experimentální film, video instalace, happening, digitalizace.
Klíčová slova v angličtině
Intermedia, video, experimental film, video installation, happening, digitizing.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
Rozsah práce: minimálně 40 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Audiovizuální výstup předložte na 3 ks DVD a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište). Součástí praktické práce je 1 ks scénáře, pevná vazba.
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu z webových stránek ÚAA.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
Rozsah práce: minimálně 40 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh. Formální podoba 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-ROM. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část práce:
Audiovizuální výstup předložte na 3 ks DVD a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište). Součástí praktické práce je 1 ks scénáře, pevná vazba.
Součástí celé práce budou vyplněné formuláře pro OSA, NFA a Licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu z webových stránek ÚAA.
Seznam doporučené literatury
Literatura vychází z profesního a tematického zaměření práce.
Seznam doporučené literatury
Literatura vychází z profesního a tematického zaměření práce.