V naší bakalářské práci bychom se chtěli zabývat podstatou aktivit jako jsou antireklama, klamání pomocí komerce, falešné reklamy jiné antikomerční aktivity pocházející z procesu zvaného globalizace.
Annotation in English
The BA thesis focuses on a topic that has almost not been explored upon named ''anti-commercial activism‘‘. This term stands for various kinds of activities starting with anti-advertising, street art, organizations engaged in billboard subversions and ending with individual artists who wish to aim at unhealthy commercialization and consumerism in our society by their activities.
V naší bakalářské práci bychom se chtěli zabývat podstatou aktivit jako jsou antireklama, klamání pomocí komerce, falešné reklamy jiné antikomerční aktivity pocházející z procesu zvaného globalizace.
Annotation in English
The BA thesis focuses on a topic that has almost not been explored upon named ''anti-commercial activism‘‘. This term stands for various kinds of activities starting with anti-advertising, street art, organizations engaged in billboard subversions and ending with individual artists who wish to aim at unhealthy commercialization and consumerism in our society by their activities.
1. Proveďte rešerši dostupné literatury a materiálů o daném tématu. Na základě aplikace zjištěných poznatků formulujte svou hypotézu problému a porovnejte stav v České republice se situací v ostatních zemí světa v dané problematice.
2. Zpracujte analýzu problému z pohledu iniciátorů i příjemců komunikátu. Věnujte pozornost všem zúčastněným složkám problému, jež jsou nezbytné pro pochopení problematiky.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Research Plan
1. Proveďte rešerši dostupné literatury a materiálů o daném tématu. Na základě aplikace zjištěných poznatků formulujte svou hypotézu problému a porovnejte stav v České republice se situací v ostatních zemí světa v dané problematice.
2. Zpracujte analýzu problému z pohledu iniciátorů i příjemců komunikátu. Věnujte pozornost všem zúčastněným složkám problému, jež jsou nezbytné pro pochopení problematiky.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Recommended resources
Bauman, Z. Tekutá modernita, 1. vyd. Praha, Mladá fronta 2002. Počet stran 343 ISBN 80-204-0966-1
Bauman Z. Globalizace
Beigbeder F. 99 franků
Ehl M. Globalizace pro a proti
Klein N. No logo
Postman N. Ubavit se k smrti
Caincross F. Konec vzdáleností
Huxley A. Konec civilizace
Ritzer G. McDonalizace společnosti
Tellis G.J. Reklama a podpora prodeje
Vysekalová J., Komárková R. Psychologie reklamy
Recommended resources
Bauman, Z. Tekutá modernita, 1. vyd. Praha, Mladá fronta 2002. Počet stran 343 ISBN 80-204-0966-1
Bauman Z. Globalizace
Beigbeder F. 99 franků
Ehl M. Globalizace pro a proti
Klein N. No logo
Postman N. Ubavit se k smrti
Caincross F. Konec vzdáleností
Huxley A. Konec civilizace
Ritzer G. McDonalizace společnosti
Tellis G.J. Reklama a podpora prodeje
Vysekalová J., Komárková R. Psychologie reklamy