Cílem mé bakalářské práce je navrhnout vizuální jazyk společnosti Puzzle, která se zaměřuje na produkci digitálních služeb, jako tvorba webových stránek, online aplikací a hostingu.
Teoretická část se zabývá průzkumem vizuální komunikace technologických společností, které se primárně prezentují prostřednictvím svých digitálních produktů. Velkou část prů-zkumu věnuji komparativní analýze design systémů, jazyků a stylů vybraných technologic-kých společností.
Praktická část je zaměřena na tvorbu vizuálního stylu společnosti Puzzle po vzoru společ-ností z mého průzkumu a tvorbě vizuálního jazyka uživatelských rozhraní digitálních pro-duktů společnosti.
Annotation in English
The aim of my bachelor thesis is to design the visual language of Puzzle which focuses
on the production of digital services such as website creation, online applications and hos-ting.
The theoretical part deals with the research of visual communication of technological com-panies, which are primarily presented through their digital products. Much of the research
is devoted to comparative analysis of the design of systems, languages and styles of selec-ted technology companies.
The practical part is focused on creating the visual style of the company Puzzle following the example of my research and creating the visual language of the user interface of digital products of the company.
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout vizuální jazyk společnosti Puzzle, která se zaměřuje na produkci digitálních služeb, jako tvorba webových stránek, online aplikací a hostingu.
Teoretická část se zabývá průzkumem vizuální komunikace technologických společností, které se primárně prezentují prostřednictvím svých digitálních produktů. Velkou část prů-zkumu věnuji komparativní analýze design systémů, jazyků a stylů vybraných technologic-kých společností.
Praktická část je zaměřena na tvorbu vizuálního stylu společnosti Puzzle po vzoru společ-ností z mého průzkumu a tvorbě vizuálního jazyka uživatelských rozhraní digitálních pro-duktů společnosti.
Annotation in English
The aim of my bachelor thesis is to design the visual language of Puzzle which focuses
on the production of digital services such as website creation, online applications and hos-ting.
The theoretical part deals with the research of visual communication of technological com-panies, which are primarily presented through their digital products. Much of the research
is devoted to comparative analysis of the design of systems, languages and styles of selec-ted technology companies.
The practical part is focused on creating the visual style of the company Puzzle following the example of my research and creating the visual language of the user interface of digital products of the company.
1. Rešerše
2. Analýza
3. Řešení webových nástrojů
4. Generování vizuálního stylu
5. Finalizace
Teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu.
Prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce.
Grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Research Plan
1. Rešerše
2. Analýza
3. Řešení webových nástrojů
4. Generování vizuálního stylu
5. Finalizace
Teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu.
Prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce.
Grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Recommended resources
NORMAN, Donald A. Design pro každý den. Praha: Dokořán, 2010. ISBN 978-80-7363-314-1.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands. Hoboken: John Wiley, c2003. ISBN 0-471-21326-8.
KRUG, Steve. Web design: nenuťte uživatele přemýšlet!. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-892-9.
FOWLER, Susan L a Victor R STANWICK. Web application design handbook: best practices for web-based software. Boston: Elsevier/Morgan Kaufmann, c2004. Morgan Kaufmann series in interactive technologies.
ANDERSON, Stephen P. Přitažlivý interaktivní design: jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3722-2.
Recommended resources
NORMAN, Donald A. Design pro každý den. Praha: Dokořán, 2010. ISBN 978-80-7363-314-1.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands. Hoboken: John Wiley, c2003. ISBN 0-471-21326-8.
KRUG, Steve. Web design: nenuťte uživatele přemýšlet!. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-892-9.
FOWLER, Susan L a Victor R STANWICK. Web application design handbook: best practices for web-based software. Boston: Elsevier/Morgan Kaufmann, c2004. Morgan Kaufmann series in interactive technologies.
ANDERSON, Stephen P. Přitažlivý interaktivní design: jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3722-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Student odprezentoval vizuální identitu začínající společnosti Puzzle, která nabízí služby pro cílovou skupinu drobných podnikatelů. Poskytuje administraci produktů svým klientům, tzv hosting a služby spojené s programováním. Popsal typografii a logo společnosti sestávající ze 2 trojúhelníků, snaha o snadnou zapamatelnovanost. Vytvořil logomanuál firmy a knihovnu UI prvků. Zodpověděl dotazy komise.