Práca je rozdelená na dve hlavné časti. Prvá sa zaoberá stolovou hrou, jej charakteristikou a históriou. Druhá časť sa zaoberá propagačnou kampaňou a jej možnosťami v oblasti herného priemyslu. V praktickej časti bakalárskej práce predstavujem vizuálny návrh stolovej hry The Guild of Thieves, opisujem jej hernú mechaniku a dokladám zdroje inšpirácie. Taktiež predstavujem vizuálny návrh propagačnej kampane vo forme webstránky a crowdfundingovej kampane zameranej na zahraničný trh. Hlavnou cieľovou skupinou sú ľudia z hráčskej komunity, ktorí obľubujú príbehové a strategické hry.
Anotace v angličtině
The work is divided into two main parts. The first deals with the board game, its characteristics and history. The second part deals with the promotion campaign and its possibilities in the gaming industry. In the practical part of the bachelor thesis I present the visual design of the board game The Guild of Thieves, describing its game mechanics and the sources of inspiration. I also present a visual design of a promotional campaign in the form of a website and a crowdfunding campaign targeting the foreign market. The main target audience is the gaming community who likes story and strategy games.
Práca je rozdelená na dve hlavné časti. Prvá sa zaoberá stolovou hrou, jej charakteristikou a históriou. Druhá časť sa zaoberá propagačnou kampaňou a jej možnosťami v oblasti herného priemyslu. V praktickej časti bakalárskej práce predstavujem vizuálny návrh stolovej hry The Guild of Thieves, opisujem jej hernú mechaniku a dokladám zdroje inšpirácie. Taktiež predstavujem vizuálny návrh propagačnej kampane vo forme webstránky a crowdfundingovej kampane zameranej na zahraničný trh. Hlavnou cieľovou skupinou sú ľudia z hráčskej komunity, ktorí obľubujú príbehové a strategické hry.
Anotace v angličtině
The work is divided into two main parts. The first deals with the board game, its characteristics and history. The second part deals with the promotion campaign and its possibilities in the gaming industry. In the practical part of the bachelor thesis I present the visual design of the board game The Guild of Thieves, describing its game mechanics and the sources of inspiration. I also present a visual design of a promotional campaign in the form of a website and a crowdfunding campaign targeting the foreign market. The main target audience is the gaming community who likes story and strategy games.
a) teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
a) teoretická část v rozsahu 25-30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m2
Seznam doporučené literatury
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč, 2016. ISBN 978-80-270-0644-1
SELINKER, Mike. Kobold Guide to Board Game Design. Open Design, 2011. ISBN 1936781042
MEYERS, Keith. Paid to Play: The Business of Game Design, iUniverse, 2008. ISBN 1440104166
TINSMAN, Brian. The Game Inventor's Guidebook: How to Invent and Sell Board Games, Card Games, Role-Playing Games, & Everything in Between! Morgan James Publishing , 2008. ISBN 1600374476
FULLERTON, Tracy. Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games, CRC Press, 2008. ISBN 0240809742
Seznam doporučené literatury
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč, 2016. ISBN 978-80-270-0644-1
SELINKER, Mike. Kobold Guide to Board Game Design. Open Design, 2011. ISBN 1936781042
MEYERS, Keith. Paid to Play: The Business of Game Design, iUniverse, 2008. ISBN 1440104166
TINSMAN, Brian. The Game Inventor's Guidebook: How to Invent and Sell Board Games, Card Games, Role-Playing Games, & Everything in Between! Morgan James Publishing , 2008. ISBN 1600374476
FULLERTON, Tracy. Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games, CRC Press, 2008. ISBN 0240809742
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka odprezentovala propagační kampaň stolní hry, reálný model hry, plakáty (hra obsahuje hrací plán, karty, figury a vytvořila také obal). Pomocí digitální prezentace objasnila celý proces tvorby a přesvědčila komisi o důklaném promyšlení celého projektu, který umístí na kickstarter.
Připomínka komise, větší podíl práce věnovat vizualitě než marketingu. Vedoucí práce vybízí k vnímání komplexnosti celého výstupu, kdy autorka velkou část práce věnovala tvorbě hry, ne jen její propagaci. Pochvala komise za velký objem práce.