Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vinařství Víno Hruška. První část bakalářské práce obsahuje teoretickou část, která se zaměřuje na důležité poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, segmentace trhu a řízení rizik v oblasti marketingové komunikace. Druhá část bakalářské práce je praktická část, kde je hlavním cílem analyzovat konkurenci, rizika a na základě dotazníkového výzkumu zhodnotit, jak dobře lidé znají značku Víno Hruška. Závěr práce je tvořen vlast-ními návrhy a doporučeními pro zlepšení marketingové komunikace Víno Hruška.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the winery Víno Hruška. The first part of the thesis contains the theoretical part, which focuses on important knowledge of marketing communication, marketing mix, communication mix, market segmentation and risk management in the field of marketing communication. The second part of the thesis is a practical part, where the main goal is to analyze competition, risks and on the basis of questionnaire research to evaluate how well people know the brand Wine Pear. The conclusion of the thesis is made up of own suggestions and recommendations for improving marketing communication Wine Hruška.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, řízení rizik
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, communication mix, risk management
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vinařství Víno Hruška. První část bakalářské práce obsahuje teoretickou část, která se zaměřuje na důležité poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, segmentace trhu a řízení rizik v oblasti marketingové komunikace. Druhá část bakalářské práce je praktická část, kde je hlavním cílem analyzovat konkurenci, rizika a na základě dotazníkového výzkumu zhodnotit, jak dobře lidé znají značku Víno Hruška. Závěr práce je tvořen vlast-ními návrhy a doporučeními pro zlepšení marketingové komunikace Víno Hruška.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the winery Víno Hruška. The first part of the thesis contains the theoretical part, which focuses on important knowledge of marketing communication, marketing mix, communication mix, market segmentation and risk management in the field of marketing communication. The second part of the thesis is a practical part, where the main goal is to analyze competition, risks and on the basis of questionnaire research to evaluate how well people know the brand Wine Pear. The conclusion of the thesis is made up of own suggestions and recommendations for improving marketing communication Wine Hruška.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, řízení rizik
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, marketing communication, communication mix, risk management
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace a risk managementu.
Analyzujte současnou situaci na trhu vína a současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a snížení rizik při marketingové komunikaci.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace a risk managementu.
Analyzujte současnou situaci na trhu vína a současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn a snížení rizik při marketingové komunikaci.
Seznam doporučené literatury
[1] KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu.2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. \vsp{1,5mm}
[2] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu.2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8. \vsp{1,5mm}
[2] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 dotazník
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.
Oponent práce: Ing. et Ing. Jiří Konečný, Ph.D.
Otázky vedoucího práce: Bez otázek.
Otázky oponenta práce: 1) Jaké další metody analýzy by bylo možné v daném případě použít? Zodpovězeno zcela. 2) Která z navrhovaných opatření uvedených v kapitole 15 podle Vašeho názoru mají naději na rychlé uplatnění v podniku a která naopak ne? Vysvětlete. Zodpovězeno zcela.
Další otázky: prof. Ing. Dagmar Janáčová, CSc., Jaký podíl v rámci dotazníkového šetření bylo realizováno osobním setkáním s respondenty? Zodpovězeno zcela. Jaký byl podíl respondentů ve věku 80 a více let v rámci dotazníkového šetření? Zodpovězeno částečně. doc. Ing. Jaromír Novák, CSc., Zpracovala jste ekonomické zhodnocení předložených návrhů? Zodpovězeno zcela. Přemýšlela jste o budoucnosti, perspektivách a rozvoji daného vinařství? Zodpovězeno zcela. Ing. Slavomíra Vargová, PhD., Jakým způsobem jste propojila SWOT a RIPRAN analýzy? Zodpovězeno částečně. Které z identifikovaných rizik považujete jako nejvýznamnější? Zodpovězeno zcela.