Tato bakalářská práce se zabývá prostředky marketingových komunikací využívaných firmou Veletrhy Brno, a. s.. Na konkrétním veletržním projektu jsou předvedeny užívané formy marketingových komunikací. Ze získaných výsledků bude možné posoudit, zda jsou využité prostředky efektivní.
Anotace v angličtině
This bachelory work is aimed at means of marketing communications used by the company Veletrhy Brno, a. s.. The forms of marketing communications are demonstrated on the concrete fair project. From the results acquired it will be possible to judge whether the forms are effective.
Klíčová slova
Veletrhy Brno, a. s., marketingová komunikace, strategické cíle, taktické cíle, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct marketing, veletrhy, produktová řada, veletržní projekty, cílová skupina, propagační a reklamní kampaň, statistika, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Brno fairs, marketing communication, strategic aims, tactical aims, publicity, sales promotion, personal sale, public relations, direct marketing, fairs, product series, fair projects, target group, promote and public campaign, statistic, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
65 s., 12 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky marketingových komunikací využívaných firmou Veletrhy Brno, a. s.. Na konkrétním veletržním projektu jsou předvedeny užívané formy marketingových komunikací. Ze získaných výsledků bude možné posoudit, zda jsou využité prostředky efektivní.
Anotace v angličtině
This bachelory work is aimed at means of marketing communications used by the company Veletrhy Brno, a. s.. The forms of marketing communications are demonstrated on the concrete fair project. From the results acquired it will be possible to judge whether the forms are effective.
Klíčová slova
Veletrhy Brno, a. s., marketingová komunikace, strategické cíle, taktické cíle, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, direct marketing, veletrhy, produktová řada, veletržní projekty, cílová skupina, propagační a reklamní kampaň, statistika, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Brno fairs, marketing communication, strategic aims, tactical aims, publicity, sales promotion, personal sale, public relations, direct marketing, fairs, product series, fair projects, target group, promote and public campaign, statistic, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Analyzujte organizační strukturu řízení korporátních a marketingových komunikací firmy Veletrhy Brno, a.s.
3. Popište portfolio veletrhů firmy, jejich positioning a cilové skupiny.
4. Analyzujte kreativní obsah marketingových komunikací veletrhů zkoumané firmy.
5. Zpracujte matrici mixu využívaných marketingových komunikací brněnských veletrhů.
6. Posuďte zpětnou vazbu a účinnost jednotlivých forem marketingových komunikací.
7. Shrňte předcházející rozbor 2.-6. do analýzy SWOT marketingových komunikací Veletrhů Brno, a.s.
8. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Analyzujte organizační strukturu řízení korporátních a marketingových komunikací firmy Veletrhy Brno, a.s.
3. Popište portfolio veletrhů firmy, jejich positioning a cilové skupiny.
4. Analyzujte kreativní obsah marketingových komunikací veletrhů zkoumané firmy.
5. Zpracujte matrici mixu využívaných marketingových komunikací brněnských veletrhů.
6. Posuďte zpětnou vazbu a účinnost jednotlivých forem marketingových komunikací.
7. Shrňte předcházející rozbor 2.-6. do analýzy SWOT marketingových komunikací Veletrhů Brno, a.s.
8. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing management, 1.vyd. Praha, Victoria Publishing 1992
Kotler, P., Marketing od A do Z, 1.vyd. Praha, Management Press 2003
Svoboda, V., Propagační kampaně v marketingových komunikacích, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2004
Svoboda, V., Foret, M., Zumrová, L.,Vystavujeme na veletrhu, Praha, Computer Press 2002
Tellis, G.J., Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada Publishing 2000
Veletrhy, Brno, a.s., výroční zprávy, závěrečné zprávy jednotlivých veletrhů, www.bvv.cz, aj. podnikové zdroje
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing management, 1.vyd. Praha, Victoria Publishing 1992
Kotler, P., Marketing od A do Z, 1.vyd. Praha, Management Press 2003
Svoboda, V., Propagační kampaně v marketingových komunikacích, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2004
Svoboda, V., Foret, M., Zumrová, L.,Vystavujeme na veletrhu, Praha, Computer Press 2002
Tellis, G.J., Reklama a podpora prodeje, Praha, Grada Publishing 2000
Veletrhy, Brno, a.s., výroční zprávy, závěrečné zprávy jednotlivých veletrhů, www.bvv.cz, aj. podnikové zdroje