Cílem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o. a navržení projektu pro jeho zlepšení.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce obsa-huje průzkum literárních pramenů a shrnutí teoretických a metodických poznatků pojedná-vajících o všeobecné problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části je zpracována analýza současného stavu internetového marketingu ve společnosti Praktik SW, analýza konkurence a SWOT analýza. Z výsledků provedených analýz byly identifikovány současné problémy a příležitosti v oblasti internetového marketingu. Závěrečná část diplo-mové práce je věnována vypracování projektu zlepšení internetového marketingu ve společ-nosti, s jehož pomocí společnost dosáhne větší konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to review the present state of internet marketing in the company Praktik SW spol. s r.o. and to design another improvement project.
The thesis consists of the theoretical and the practical parts. The theoretical part includes the research of source-books and the summary of theoretical and methodical knowledge, which is related to the general problems of internet marketing. The introduction of practical parts analyses the present state of internet marketing in the company Praktik SW spol. s r.o., competition analysis and SWOT analysis. The present problems and opportunities in the field of internet marketing were identified on the basis of the analyses carries out. The final part is devoted to setting out the improvement project of internet marketing. The proposal will result in achieving of the company’s competitiveness.
Klíčová slova
internetový marketing, internetový obchod, elektronický obchod, elektronické podnikání, e-shop, e-mailový marketing, banner, SEM, SEO
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, internet shop, electronic commerce, electronic business, e-shop, e-mail marketing, banner, SEM, SEO
Rozsah průvodní práce
84 s., 3. s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o. a navržení projektu pro jeho zlepšení.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce obsa-huje průzkum literárních pramenů a shrnutí teoretických a metodických poznatků pojedná-vajících o všeobecné problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části je zpracována analýza současného stavu internetového marketingu ve společnosti Praktik SW, analýza konkurence a SWOT analýza. Z výsledků provedených analýz byly identifikovány současné problémy a příležitosti v oblasti internetového marketingu. Závěrečná část diplo-mové práce je věnována vypracování projektu zlepšení internetového marketingu ve společ-nosti, s jehož pomocí společnost dosáhne větší konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to review the present state of internet marketing in the company Praktik SW spol. s r.o. and to design another improvement project.
The thesis consists of the theoretical and the practical parts. The theoretical part includes the research of source-books and the summary of theoretical and methodical knowledge, which is related to the general problems of internet marketing. The introduction of practical parts analyses the present state of internet marketing in the company Praktik SW spol. s r.o., competition analysis and SWOT analysis. The present problems and opportunities in the field of internet marketing were identified on the basis of the analyses carries out. The final part is devoted to setting out the improvement project of internet marketing. The proposal will result in achieving of the company’s competitiveness.
Klíčová slova
internetový marketing, internetový obchod, elektronický obchod, elektronické podnikání, e-shop, e-mailový marketing, banner, SEM, SEO
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, internet shop, electronic commerce, electronic business, e-shop, e-mail marketing, banner, SEM, SEO
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky o internetovém marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné problémy v oblasti internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o.
Navrhněte projekt zlepšení internetového marketingu a podrobte jej rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky o internetovém marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte a identifikujte současné problémy v oblasti internetového marketingu ve společnosti Praktik SW spol. s r.o.
Navrhněte projekt zlepšení internetového marketingu a podrobte jej rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.