Cílem diplomové práce je vypracovat marketingový plán pro prodejny sítě Euronics ve Zlíně na rok 2008. V analytické části práce jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vypracován a vyhodnocen dotazník, vypracována BCG matice, marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza a analýza souvislostí. Informace získané v analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnocen z pohledu efektivity.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma work is create the marketing plan for retail chain Euronics in Zlín to 2008. In the analytic part are created analyses of outside and inside environment, questionary, marketing mix, BCG model and SWOT analyses. Information from analytic part are used in project part. At the end, there were made risk, cost, efectivity and time analyses of this project.
Cílem diplomové práce je vypracovat marketingový plán pro prodejny sítě Euronics ve Zlíně na rok 2008. V analytické části práce jsou zpracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, vypracován a vyhodnocen dotazník, vypracována BCG matice, marketingový mix, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza a analýza souvislostí. Informace získané v analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben časové, nákladové a rizikové analýze a zhodnocen z pohledu efektivity.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma work is create the marketing plan for retail chain Euronics in Zlín to 2008. In the analytic part are created analyses of outside and inside environment, questionary, marketing mix, BCG model and SWOT analyses. Information from analytic part are used in project part. At the end, there were made risk, cost, efectivity and time analyses of this project.
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně.
Na základě situační analýzy vypracujte projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně.
Na základě situační analýzy vypracujte projekt marketingového plánu prodejen sítě EURONICS ve Zlíně.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. COOPER, J, LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
2. GLOGAR, A. Marketingové plánování, controlling a audit. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-7318-401-X.
3. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-04447-1.
4. JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0902-4.
5. KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
Seznam doporučené literatury
1. COOPER, J, LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
2. GLOGAR, A. Marketingové plánování, controlling a audit. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-7318-401-X.
3. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-04447-1.
4. JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0902-4.
5. KOTLER, P. Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-600-5.