Tato bakalářská práce se zabývá sociální reklamou vysílanou ve veřejnoprávní televizi. V České republice je poskytovatelem veřejnoprávního televizního vysílání Česká televize. Bakalářská práce charakterizuje zásady vysílání nekomerční televizní reklamy na obrazovce České televize, analyzuje pozici sociální reklamy ve srovnání s komerční reklamou, popisuje významné veřejně prospěšné televizní kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelory work is aimed at non-profit advertising broadcasted on statutory television. In the Czech Republic, the statutory televisual broadcasting is provided by Česká televize. The bachelory work defines principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize, compares position of non-profit and commercial advertising and describes important public beneficial television campaigns.
Klíčová slova
Sociální reklama, sociální marketing, veřejnoprávní televize - Česká televize, komunikační kampaně veřejně prospěšných projektů
Klíčová slova v angličtině
Non-profit advertising, social marketing, Česká televize - statutary television, principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize
Rozsah průvodní práce
59 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá sociální reklamou vysílanou ve veřejnoprávní televizi. V České republice je poskytovatelem veřejnoprávního televizního vysílání Česká televize. Bakalářská práce charakterizuje zásady vysílání nekomerční televizní reklamy na obrazovce České televize, analyzuje pozici sociální reklamy ve srovnání s komerční reklamou, popisuje významné veřejně prospěšné televizní kampaně.
Anotace v angličtině
This bachelory work is aimed at non-profit advertising broadcasted on statutory television. In the Czech Republic, the statutory televisual broadcasting is provided by Česká televize. The bachelory work defines principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize, compares position of non-profit and commercial advertising and describes important public beneficial television campaigns.
Klíčová slova
Sociální reklama, sociální marketing, veřejnoprávní televize - Česká televize, komunikační kampaně veřejně prospěšných projektů
Klíčová slova v angličtině
Non-profit advertising, social marketing, Česká televize - statutary television, principles of non-profit television advertisement on the screen of Česká televize
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoreticky oblast sociálního marketingu a sociální reklamy.
2. Analyzujte pozici sociální reklamy ve vysílání vybraného veřejnoprávního média ve srovnání s komerční reklamou.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti dalšího výzkumu dané problematiky.
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoreticky oblast sociálního marketingu a sociální reklamy.
2. Analyzujte pozici sociální reklamy ve vysílání vybraného veřejnoprávního média ve srovnání s komerční reklamou.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti dalšího výzkumu dané problematiky.
Seznam doporučené literatury
Duben, R. Neziskový sektor v ekonomice a společnosti - Vyd. 1. - Praha: Codex Bohemia, 1996. 376 s. ISBN 80-85963-19-1
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš. - Praha: Grada Publishing, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing. Improving Quality of Life. ISBN 0-7619-2434-5
Strategie, Marketing & Media
Seznam doporučené literatury
Duben, R. Neziskový sektor v ekonomice a společnosti - Vyd. 1. - Praha: Codex Bohemia, 1996. 376 s. ISBN 80-85963-19-1
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. Vyd. 10. rozš. - Praha: Grada Publishing, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing. Improving Quality of Life. ISBN 0-7619-2434-5
Strategie, Marketing & Media