Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástrojích propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó. Teoretická část se věnuje obeznámení s pojmy z marketingového prostředí. Praktická část obsahuje popis bojového sportu kendó a jeho cíle. V druhé polovině teoretické části je zmíněn současný stav propagace oddílu a jeho porovnání s ostatními oddíly. V neposlední řadě také dotazníkové šetření, které přináší důležité informace pro realizování propagačních materiálů. Praktická část je věnována především vytvoření konkrétních multimediálních propagačních materiálů a propagačního plánu oddílu pro příští období, které bude sloužit k propagaci Vysokoškolského sportovního klubu kendó ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of multimedia, as a tool for promotion of Kendo University Sports Club. The theoretical part is devoted to acquainting with the terms from the marketing environment. The practical part contains a description of combat sport and its goals. In the second half of the theoretical part is a reference to the current status of the section promotion and its comparison with other sections. Last but not least, a questionnaire survey, which provides important information for the realization of promotional materials. The practical part is devoted especially to the creation of specific multimedia promotional materials and promotion plan for the next period, which will serve to promote the Kendo University Sports Club in Zlín.
Klíčová slova
Kendó, Propagace, Multimédia, Facebook, Logo
Klíčová slova v angličtině
Kendo, Promotion, Multimedia, Facebook, Logo
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástrojích propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó. Teoretická část se věnuje obeznámení s pojmy z marketingového prostředí. Praktická část obsahuje popis bojového sportu kendó a jeho cíle. V druhé polovině teoretické části je zmíněn současný stav propagace oddílu a jeho porovnání s ostatními oddíly. V neposlední řadě také dotazníkové šetření, které přináší důležité informace pro realizování propagačních materiálů. Praktická část je věnována především vytvoření konkrétních multimediálních propagačních materiálů a propagačního plánu oddílu pro příští období, které bude sloužit k propagaci Vysokoškolského sportovního klubu kendó ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of multimedia, as a tool for promotion of Kendo University Sports Club. The theoretical part is devoted to acquainting with the terms from the marketing environment. The practical part contains a description of combat sport and its goals. In the second half of the theoretical part is a reference to the current status of the section promotion and its comparison with other sections. Last but not least, a questionnaire survey, which provides important information for the realization of promotional materials. The practical part is devoted especially to the creation of specific multimedia promotional materials and promotion plan for the next period, which will serve to promote the Kendo University Sports Club in Zlín.
Klíčová slova
Kendó, Propagace, Multimédia, Facebook, Logo
Klíčová slova v angličtině
Kendo, Promotion, Multimedia, Facebook, Logo
Zásady pro vypracování
Seznamte se s bojovým uměním kendó.
Popište současný stav oddílu kendó na VŠSK Univerzita Zlín.
Porovnejte současný stav webové prezentace oddílu s ostatními oddíly kendó v ČR.
Analyzujte možnosti propagace malých oddílů bojových umění v ČR s přihlédnutím ke specifikům spádové oblasti Zlína.
Navrhněte vhodné způsoby propagace oddílu.
Proveďte dotazníkové šetření s cílem zvýšit efektivitu propagace.
Realizujte vybrané způsoby propagace oddílu a pokuste se o kvantifikaci jejich dopadů.
Navrhněte propagační plán oddílu v příštím období.
Vypracujte závěrečná doporučení pro budoucí propagaci oddílu.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s bojovým uměním kendó.
Popište současný stav oddílu kendó na VŠSK Univerzita Zlín.
Porovnejte současný stav webové prezentace oddílu s ostatními oddíly kendó v ČR.
Analyzujte možnosti propagace malých oddílů bojových umění v ČR s přihlédnutím ke specifikům spádové oblasti Zlína.
Navrhněte vhodné způsoby propagace oddílu.
Proveďte dotazníkové šetření s cílem zvýšit efektivitu propagace.
Realizujte vybrané způsoby propagace oddílu a pokuste se o kvantifikaci jejich dopadů.
Navrhněte propagační plán oddílu v příštím období.
Vypracujte závěrečná doporučení pro budoucí propagaci oddílu.
Seznam doporučené literatury
HIROSHI, Ozawa. Kendó: Úplný průvodce. 2005. Praha: ARGO, 2005, 196 s. ISBN 80-7203-646-7.
ZIEGELHEIM, Jindřich. Kendó: Tři spojené kruhy. 2013. Mostecká 295, Bílina, 2013, 290 s. ISBN 978-80-260-3082-9.
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
DURDOVÁ, I. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
KOTÍKOVÁ, H., SCHWARTZHOFFOVÁ, E. Nové trendy v pořádání akcí a udá- lostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008. 92 s. ISBN 978-80-87147-04-7.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
HIROSHI, Ozawa. Kendó: Úplný průvodce. 2005. Praha: ARGO, 2005, 196 s. ISBN 80-7203-646-7.
ZIEGELHEIM, Jindřich. Kendó: Tři spojené kruhy. 2013. Mostecká 295, Bílina, 2013, 290 s. ISBN 978-80-260-3082-9.
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
DURDOVÁ, I. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
KOTÍKOVÁ, H., SCHWARTZHOFFOVÁ, E. Nové trendy v pořádání akcí a udá- lostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008. 92 s. ISBN 978-80-87147-04-7.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci seznámil komisi s výsledky své práce. Po přečtení posudků následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Dařena: Nebude následné rozšiřování webové prezentace zbytečně složité?
doc. Dařena: Máte nějakou zpětnou vazbu o účinnosti a úspěšnosti propagace? Má oddíl více přihlášek členů?
doc. Sysel: Co má Vysokoškolský sportovní klub společného s Univerzitou Tomáše Bati?
doc. Sysel: Proč spojujete oddíl Kendo s UTB, když se jedná o dva samostatné subjekty?
doc. Sysel: Máte někde specifikaci vytvořeného loga (tj. font, velikost, umístění, ...)?
doc. Sysel: Vyhodnocení dotazníkového šetření není úplně v pořádku.
dr. Sysala: Logo je myšleno včetně textu?
doc. Dařena: Vytvořil jste více variant loga?
Student na položené dotazy odpověděl a reagoval pohotově.