Tato bakalářská práce se zabývá vstupem nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací. Díky analýze komunikačních agentur a zhodnocení vývoje trendů v marketingových komunikacích bude možno vyvodit konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby mohla agentura vstoupit na trh .
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with entry of a new communication agency to a marketing communication market. Due to a communication agency analysis and trend development in marketing communications, it will be possible to deduce specific steps, which will be necessary to do, so the agency could enter the market.
Klíčová slova
komunikační agentura, komuikační mix, trh komunikačních agentur
Klíčová slova v angličtině
communication agency, comunication mix, marketing communication market
Rozsah průvodní práce
40 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá vstupem nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací. Díky analýze komunikačních agentur a zhodnocení vývoje trendů v marketingových komunikacích bude možno vyvodit konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby mohla agentura vstoupit na trh .
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with entry of a new communication agency to a marketing communication market. Due to a communication agency analysis and trend development in marketing communications, it will be possible to deduce specific steps, which will be necessary to do, so the agency could enter the market.
Klíčová slova
komunikační agentura, komuikační mix, trh komunikačních agentur
Klíčová slova v angličtině
communication agency, comunication mix, marketing communication market
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace. Definujte základní pojmy marketingových komunikací (reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej) s důrazem na charakteristiku komunikačních agentur a pojmy, s nimiž budete dále pracovat.
2. Charakterizujte full servis agenturu a specializované komunikační agentury. Uveďte klady a zápory jednotlivých typů agentur.
3. Zpracujte analýzu a popište komunikační agentury v České republice. Charakterizujte trendy v této oblasti od roku 1990 až po současnost.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry pro přípravu vstupu nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací.
5. Navrhněte konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby nová komunikační agentura mohla vstoupit na trh. Zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace. Definujte základní pojmy marketingových komunikací (reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej) s důrazem na charakteristiku komunikačních agentur a pojmy, s nimiž budete dále pracovat.
2. Charakterizujte full servis agenturu a specializované komunikační agentury. Uveďte klady a zápory jednotlivých typů agentur.
3. Zpracujte analýzu a popište komunikační agentury v České republice. Charakterizujte trendy v této oblasti od roku 1990 až po současnost.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry pro přípravu vstupu nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací.
5. Navrhněte konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby nová komunikační agentura mohla vstoupit na trh. Zhodnoťte přínos navrhovaného řešení i případná rizika v jeho realizaci.
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2
FORET M.:, Jak komunikovat se zákazníkem, 1. vyd. Praha: Computer press, 2000. 200 s. ISBN 80 - 7226 - 292 - 9
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H.: Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80 - 85943 - 99 - 9
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-
TELLIS, GERARD J.: Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80 - 7169 - 997 -7
WEGNER, M.: Podnikatelé a reklama. 2. vyd. Praha: Trizonia, 1991. 183 s. ISBN 80-900117-2-1
Časopis STRATEGIE
Seznam doporučené literatury
FORET, M.: Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1997.157 s. ISBN 80-85605-08-2
FORET M.:, Jak komunikovat se zákazníkem, 1. vyd. Praha: Computer press, 2000. 200 s. ISBN 80 - 7226 - 292 - 9
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ D., ŠKAPOVÁ H.: Strategie firemní komunikace, 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 233 s. ISBN 80 - 85943 - 99 - 9
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-
TELLIS, GERARD J.: Reklama a podpora prodeje, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80 - 7169 - 997 -7
WEGNER, M.: Podnikatelé a reklama. 2. vyd. Praha: Trizonia, 1991. 183 s. ISBN 80-900117-2-1
Časopis STRATEGIE